Gå til innhold

FU: Ønsker du at hasj skal bli lovlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Dorthe

19

• Mammantil3

15

• hidi, the scorpion

6

Ja, jeg synes det er på tide at det blir lovlig og så kan de selge det på polet i steden for rødvin. Eller kanskje det passer bedre på apoteket og ha 20 årsgrense på det.

Jeg har hørt at man snart kan få kjøpt det på apoteket på registreringsfritak, men er ikke sikker på om det er piller eller sigaretter.

Gjest NeiTilRus

Nei. Med det høye nivået av THC i disse produktene, så holder jeg meg langt unna.

Jeg får si som den svenske ministeren sa : vi må gjøre noe, ellers får vi en hel generasjon med idioter.

Og forresten : hadde alkohol blitt oppfunnet idag, så hadde ikke det heller ikke blitt legalisert.

Annonse

Nei. Første skrittet på vei inn i tungt rusmisbruk, det må ikke bli enklere enn det er i dag. Dessuten dreper det så mye hjerneceller at folk på sikt ikke blir i stand til å ta vare på seg selv engang, langt mindre sine barn.

Lyst på skikkelig rus? Prøv basehopping.

Gjest Nord og ned.

Nei. Første skrittet på vei inn i tungt rusmisbruk, det må ikke bli enklere enn det er i dag. Dessuten dreper det så mye hjerneceller at folk på sikt ikke blir i stand til å ta vare på seg selv engang, langt mindre sine barn.

Høres ut som en frelst 70-talls hippe som pleide reise rundt på barneskolene og skremme vettet av de ungene for 20-30 år siden.

Annonse

Gjest Beentheretoolong

Høres ut som en frelst 70-talls hippe som pleide reise rundt på barneskolene og skremme vettet av de ungene for 20-30 år siden.

Veien er dessverre veldig kort ja, veldig kort :

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/viste-film-av-ragnhild-15-i-heroinrus-3511759.html

Gjest lurumsvanesen

Du har nok lest for mye propaganda, eventuelt sett filmen Himmel og helvete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...