Gå til innhold

Meldekort AAP og feriepenger

Anbefalte innlegg

Gjest i en overgang

Jeg har nettopp begynt med AAP. Nå har jeg fått feriepenger utbetalt fra min tidligere arbeidsgiver, ganske mye. Selv om jeg får feriepengene i juni, så hadde jeg tenkt å ta ferie med ungene i juli/august.

Det stemmer vel da, at jeg fortsetter å føre opp "ikke i lønnet arbeid" på meldekortet (jeg er langtidssyk), og så fører opp "ferie" når jeg faktisk tar ferie senere (man får ikke AAP når man skriver at man har ferie). Eller må jeg føre det opp på denne måneden jeg får det??

Er redd for å gjøre noe galt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365801-meldekort-aap-og-feriepenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i en overgang

Er du langtidssyk, så har du jo ikke ferie? Da er du syk. Mao da trenger du jo ikke krysse av på at du tar en ferie med barna. Usikker om jeg forstår deg rett.

Vi er bare på ferie i 2-3 uker pga jeg er syk. Men jeg har fått feriepenger tilsvarende 5 uker.

Må jeg ikke på en eller annen måte oppgi dette til NAV? Er så redd for å få en baksmell senere.

Vi er bare på ferie i 2-3 uker pga jeg er syk. Men jeg har fått feriepenger tilsvarende 5 uker.

Må jeg ikke på en eller annen måte oppgi dette til NAV? Er så redd for å få en baksmell senere.

Åh jeg skjønner, jeg misforstår deg beklager, det våger jeg ikke uttale meg på dessverre. Ring saksbehandleren din du så er du sikker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...