Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Oslo kan få verdens største Ikea

Møbelgiganten vil tredoble kapasiteten ved å flytte over gaten på Furuset''

Kommer de til å innføre elektriske handlevogn-biler, ala golfbiler?

Avstandene blir så store at man må legge inn overnattingspause i soveromsavdelingen? ;-)

http://oslopuls.aftenposten.no/shopping/article555392.ece

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365821-%C3%A5nei-enda-st%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKEA i Oslo (verken nord eller vest) er vel ikke så store?

De er laget for å være forvirrende, men så veldig store er de vel ikke?

Du skulle prøve CarreFour supermarkedet på Barra i Rio de Janeiro - det har 123 kasser, på rekke og rad!

Med vennlig hilsen

Jeg kan ikke fordra store butikker, spesielt ikke dem som ligger en lengre kjøretur unna. Og "lengre" er definert som alt over 7-8 kilometer! :-)

Jeg velger i dag helstIkea Furuseth fremfor Ikea Slependen nettopp fordi Furuseth er mindre. Men det hender seg at Slependen passer best pga andre ærender i nærheten.

Men nå er det snart ett år siden sist jeg var på noen av dem ;-)

Jeg kan ikke fordra store butikker, spesielt ikke dem som ligger en lengre kjøretur unna. Og "lengre" er definert som alt over 7-8 kilometer! :-)

Jeg velger i dag helstIkea Furuseth fremfor Ikea Slependen nettopp fordi Furuseth er mindre. Men det hender seg at Slependen passer best pga andre ærender i nærheten.

Men nå er det snart ett år siden sist jeg var på noen av dem ;-)

IKEA er stedet som selger alt du ikke visste at du trengte, man kommer aldri under en tusenlapp selv om man bare er med noen.

Annonse

IKEA er stedet som selger alt du ikke visste at du trengte, man kommer aldri under en tusenlapp selv om man bare er med noen.

''IKEA er stedet som selger alt du ikke visste at du trengte, man kommer aldri under en tusenlapp selv om man bare er med noen.''

Åjoda. :o) Har mange ganger vært på Ikea uten å kjøpe noe annet enn litt småtteri til noen få kroner jeg.

''IKEA er stedet som selger alt du ikke visste at du trengte, man kommer aldri under en tusenlapp selv om man bare er med noen.''

Åjoda. :o) Har mange ganger vært på Ikea uten å kjøpe noe annet enn litt småtteri til noen få kroner jeg.

Bor du i nabolaget, eller?

En venninne sier at hun er innom der noen ganger og kjøper bare servietter o.l.

Jeg kan ikke fordfra så store butikker,og drar dt MAX én gang i året. Og da blir det ikke bare servietter, nei ;-)

Bor du i nabolaget, eller?

En venninne sier at hun er innom der noen ganger og kjøper bare servietter o.l.

Jeg kan ikke fordfra så store butikker,og drar dt MAX én gang i året. Og da blir det ikke bare servietter, nei ;-)

Må kjøre for å komme til Ikea ja. :o) Men om jeg drar dit alene så er det jo for å handle noe, når jeg er med andre som skal innom en liten tur så er det ikke alltid jeg kjøper noe.

Må kjøre for å komme til Ikea ja. :o) Men om jeg drar dit alene så er det jo for å handle noe, når jeg er med andre som skal innom en liten tur så er det ikke alltid jeg kjøper noe.

Jeg drar ikke med andre til slike steder ;-) Her er det SDD-varianten: Fort inn og fort ut! :-)

Gjest lite tilfredsstillende

Jeg syns det er rart at ikke IKEA skjønner at størst er ikke best.

Jeg er blant de mange som kvir meg for å dra på IKEA nettopp fordi de er for digre. Er i tillegg drittlei over at man må gå gjennom hele varehuset for å bare kjøpe En ting.

Jeg bor midt i mellom to varehus, og har alltid valgt det som enhver tid er minst. Dessverre bygger de dem ut annenhver gang.

Annonse

Jeg er blant de mange som kvir meg for å dra på IKEA nettopp fordi de er for digre. Er i tillegg drittlei over at man må gå gjennom hele varehuset for å bare kjøpe En ting.

Jeg bor midt i mellom to varehus, og har alltid valgt det som enhver tid er minst. Dessverre bygger de dem ut annenhver gang.

De burde heller vrdert å bygge et tredje varehus.

Gjest da koser jeg meg :)

for oss som bor langt unna IKEA, og tar en og annen tur innimellom, så er det en nyyyyyytelse å bruke en hel dag på IKEA, da gjør det ingenting om det blir større

Gjest Elextra

for oss som bor langt unna IKEA, og tar en og annen tur innimellom, så er det en nyyyyyytelse å bruke en hel dag på IKEA, da gjør det ingenting om det blir større

''for oss som bor langt unna IKEA, og tar en og annen tur innimellom, så er det en nyyyyyytelse å bruke en hel dag på IKEA, da gjør det ingenting om det blir større

''

Det der har jeg aldri skjønt. Bor selv ikke veldig langt fra IKEA (knapp halvtimes kjøretur), men er der forferdelig sjelden og da så kort som mulig. Men etter et besøk ergrer jeg meg litt etterpå over at jeg ikke brukte mer tid og sjekket ut ditt og datt. Det er imidlertid en refleks i meg som bestandig gjør IKEA-besøket så kort som overhodet mulig.

Gjest Elextra

Skrekk og gru! I hvertfall om de har tenkt å legge inn samme type labyrint som de vanligvis har på IKEA, der en omtrent er nødt til å gå innom HELE sortimentet selv om man egentlig bare skal se på én ting.

Men det er jo fordeler ved at sortimentet blir (enda) større, da :-).

Skrekk og gru! I hvertfall om de har tenkt å legge inn samme type labyrint som de vanligvis har på IKEA, der en omtrent er nødt til å gå innom HELE sortimentet selv om man egentlig bare skal se på én ting.

Men det er jo fordeler ved at sortimentet blir (enda) større, da :-).

Ja, større sortiment høres bra ut, men det er utrolig irriterende med de labyrintene de legger opp.

''for oss som bor langt unna IKEA, og tar en og annen tur innimellom, så er det en nyyyyyytelse å bruke en hel dag på IKEA, da gjør det ingenting om det blir større

''

Det der har jeg aldri skjønt. Bor selv ikke veldig langt fra IKEA (knapp halvtimes kjøretur), men er der forferdelig sjelden og da så kort som mulig. Men etter et besøk ergrer jeg meg litt etterpå over at jeg ikke brukte mer tid og sjekket ut ditt og datt. Det er imidlertid en refleks i meg som bestandig gjør IKEA-besøket så kort som overhodet mulig.

''Det er imidlertid en refleks i meg som bestandig gjør IKEA-besøket så kort som overhodet mulig.''

Samme her, men jeg klarer mye bedre å rusle rundt og se i ro og mak hvis det er _lite folk_. Det er superviktig å unngå tider på dagen da det flommes over av folk som gjerne drar med seg hele familien på tur og står og breier seg over alt slik at man nesten ikke kommer fram om man vil ha et litt raskere tempo.

Så en tirsdag kveld fra kl 22-23 kan være ypperlig, for eksempel. :-) Eller midt under en veldig viktig fotballkamp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...