Gå til innhold

Spm. om søvnvansker

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen trett Huva

Når jeg ikke får sove før seint på natta, eller våkner hele tida og sover grådig oppstykka, og altså er "dødstrett" når jeg skal opp og på skole, er det grådig fristende å bli liggende litt ekstra, sove litt lenger hvis jeg greier.

Er det dumt? Hvis jeg gjør det, går jeg glipp av noen forelesninger, men kanskje er jeg mer uthvilt og bedre konsentrert på dem jeg får med meg...

Men forverrer det hele problemet, å bli liggende litt utpå på morgenen til ni-ti av og til..Gjør det sånn at det blir vanskeligere å sove også neste natt igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36583-spm-om-s%C3%B8vnvansker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest swinging

Kjære trette Huva....

Det finnes en mengde råd om å få sove godt, og du får sikkert mange av dem her eller ved å søke på internettet.

Men et råd som faktisk henger på oppslagstavlen rett foran meg er: "stå opp til omtrent samme tid hver dag, OGSÅ I HELGER" Grusomt, men sant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...