Gå til innhold

DU er utvalgt som den heldige vinner!

Anbefalte innlegg

Gjest Nerd på feil måte

Alle har vel opplevd at slike meldinger popper opp, både på tilfeldige nettsider og til og med på din egen mobil. Og de fleste har vel også vært dumme nok til å la nysgjerrigheten ta over og fulgt opp dette. Noe som har endt med alt fra virus eller bli oversvømt i irriterende reklame på e-mail eller mobil.

Det jeg lurer på er om det virkelig er lovlig å holde på med slikt lureri? Er det virkelig ikke mulig å få en stopp på det?

Noen ganger når det først popper opp en sånn side, så er det nesten umulig å trykke seg ut av siden igjen og det har endt med at jeg må restarte pcen og tenker at NÅ har jeg nok fått virus. Heldigvis har det stor sett gått greit.

Men hvor kan jeg klage over slike sider? Og når de først har klart å invadere e-postkassen min, er det i det hele tatt mulig å bli kvitt dem? Eller må jeg skifte e-post adresse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365832-du-er-utvalgt-som-den-heldige-vinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

'' Og de fleste har vel også vært dumme nok til å la nysgjerrigheten ta over og fulgt opp dette. ''

Nå tror jeg du undervurderer den jevne mann i gata kraftig.

''Nå tror jeg du undervurderer den jevne mann i gata kraftig.''

Husk at halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...