Gå til innhold

Kvinner kan ikke ha jobber som innebærer ansvar.

Anbefalte innlegg

''Man kan ikke la kvinnfolk ha jobber med ansvar

For kvinnfolka, de kommer bare til å sitte og sladre, om mannfolka har liten pikk, eller ikke.

(Sånn som de som jobber på Brønnøysundregisteret gjør).

Og de kommer bare til å kødde med de de tror har liten pikk.

Og de kommer til å bruke et kvinne-nettverk for å tulle med de overalt og nekte de rettighetene sine.

Så kvinnfolk bør ikke være sjefer, og bør ikke jobbe med annet enn renhold osv.

Så sånn er det.''

kjenner oss igjen, damer, ikke sant? Det eneste vi snakker om er størrelsen på menns kjønnsorgan, og da i særdeleshet dem som er dårlig utrustet. Sånn er det med den saken! ;-)

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/man-kan-ikke-la-kvinnfolk-ha-jobber-med.html

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Lillemus

7

• mariaflyfly

2

• siameser

2

Mest aktive i denne tråden

Det ER virkelig sant at absolutt alle, selv de med et minimum av omløp i hjernen, kan klare å opprette en hjemmeside og en blogg nå.

Mulig forskningsprosjekt: Brukes det mest tid på å diskutere kvinners pupper eller menns kjønnsorgan, i norsk arbeidsliv?

Det ER virkelig sant at absolutt alle, selv de med et minimum av omløp i hjernen, kan klare å opprette en hjemmeside og en blogg nå.

Mulig forskningsprosjekt: Brukes det mest tid på å diskutere kvinners pupper eller menns kjønnsorgan, i norsk arbeidsliv?

''Det ER virkelig sant at absolutt alle, selv de med et minimum av omløp i hjernen, kan klare å opprette en hjemmeside og en blogg nå. ''

Ja, det kreves kun en viss minimumstilgang til datautstyr, og hen viss minimumsferdighet mht å kunne bokstavere.

''Mulig forskningsprosjekt: Brukes det mest tid på å diskutere kvinners pupper eller menns kjønnsorgan, i norsk arbeidsliv?''

Ja, man har forsket på navlelo, så hvorfor ikke?