Gå til innhold

Kvinner kan ikke ha jobber som innebærer ansvar.

Anbefalte innlegg

''Man kan ikke la kvinnfolk ha jobber med ansvar

For kvinnfolka, de kommer bare til å sitte og sladre, om mannfolka har liten pikk, eller ikke.

(Sånn som de som jobber på Brønnøysundregisteret gjør).

Og de kommer bare til å kødde med de de tror har liten pikk.

Og de kommer til å bruke et kvinne-nettverk for å tulle med de overalt og nekte de rettighetene sine.

Så kvinnfolk bør ikke være sjefer, og bør ikke jobbe med annet enn renhold osv.

Så sånn er det.''

kjenner oss igjen, damer, ikke sant? Det eneste vi snakker om er størrelsen på menns kjønnsorgan, og da i særdeleshet dem som er dårlig utrustet. Sånn er det med den saken! ;-)

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/man-kan-ikke-la-kvinnfolk-ha-jobber-med.html

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Lillemus

7

• mariaflyfly

2

• siameser

2

Mest aktive i denne tråden

Det ER virkelig sant at absolutt alle, selv de med et minimum av omløp i hjernen, kan klare å opprette en hjemmeside og en blogg nå.

Mulig forskningsprosjekt: Brukes det mest tid på å diskutere kvinners pupper eller menns kjønnsorgan, i norsk arbeidsliv?

Det ER virkelig sant at absolutt alle, selv de med et minimum av omløp i hjernen, kan klare å opprette en hjemmeside og en blogg nå.

Mulig forskningsprosjekt: Brukes det mest tid på å diskutere kvinners pupper eller menns kjønnsorgan, i norsk arbeidsliv?

''Det ER virkelig sant at absolutt alle, selv de med et minimum av omløp i hjernen, kan klare å opprette en hjemmeside og en blogg nå. ''

Ja, det kreves kun en viss minimumstilgang til datautstyr, og hen viss minimumsferdighet mht å kunne bokstavere.

''Mulig forskningsprosjekt: Brukes det mest tid på å diskutere kvinners pupper eller menns kjønnsorgan, i norsk arbeidsliv?''

Ja, man har forsket på navlelo, så hvorfor ikke?

Men selv uten å forske på det, tror jeg at jeg vet hva det brukes mest tid til å _se på_ av de to i norsk arbeidsliv.

Annonse

I all verden, hva er det der???

Det er vel en fyr som neppe er helt god!

Et av hans siste blogginnlegg går på en klage over Juss-Buss, som er en organisasjon av juridiske studenter som yter gratis rettshjelp.

Han fikk en slik automatisk melding som svar på mailen sin:

''Hei,

Juss-Buss har stengt for mottak grunna offentleg heilagdag i Noreg - Kristi Himmelfartsdag - i dag torsdag 2. juni. Dersom du ringer førstkommande måndag mellom kl 10 og 15, eller torsdag mellom kl. 17 og 20 vil du få snakke med ei saksbehandlar.

Beste helsing frå ...''

Og denne mailen mm har ført til at han har sendt denne klagen til Universitetet i Oslo (!) (kun et lite utvalg her)

''Hei,

dette er en klage på Jussbuss.

1.

Lederen skriver til meg på nynorsk, enda jeg skrev først på bokmål.

Det lærte jeg på skolen at var feil.

Folk i staten skal svare på samme målform, som de blir skrevet til.

(Dette var noe lærerne på ungdomsskolen fortalte oss, som grunn for at vi måtte lære nynorsk).

Og Oslo er heller ikke en Vestlandsbygd, den offisielle målformen i Oslo er bokmål.''

http://johncons-mirror.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00%3A00%3A00Z&updated-max=2012-01-01T00%3A00%3A00Z&max-results=50

Gjest Elextra

Det er vel en fyr som neppe er helt god!

Et av hans siste blogginnlegg går på en klage over Juss-Buss, som er en organisasjon av juridiske studenter som yter gratis rettshjelp.

Han fikk en slik automatisk melding som svar på mailen sin:

''Hei,

Juss-Buss har stengt for mottak grunna offentleg heilagdag i Noreg - Kristi Himmelfartsdag - i dag torsdag 2. juni. Dersom du ringer førstkommande måndag mellom kl 10 og 15, eller torsdag mellom kl. 17 og 20 vil du få snakke med ei saksbehandlar.

Beste helsing frå ...''

Og denne mailen mm har ført til at han har sendt denne klagen til Universitetet i Oslo (!) (kun et lite utvalg her)

''Hei,

dette er en klage på Jussbuss.

1.

Lederen skriver til meg på nynorsk, enda jeg skrev først på bokmål.

Det lærte jeg på skolen at var feil.

Folk i staten skal svare på samme målform, som de blir skrevet til.

(Dette var noe lærerne på ungdomsskolen fortalte oss, som grunn for at vi måtte lære nynorsk).

Og Oslo er heller ikke en Vestlandsbygd, den offisielle målformen i Oslo er bokmål.''

http://johncons-mirror.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00%3A00%3A00Z&updated-max=2012-01-01T00%3A00%3A00Z&max-results=50

LOL, stakkar. Det har virkelig blitt altfor lett å legge ut ting i all offentlighet - noen burde besyttes mot seg selv.

''Mulig forskningsprosjekt: Brukes det mest tid på å diskutere kvinners pupper eller menns kjønnsorgan, i norsk arbeidsliv?''

Her var det nettopp en høylydt diskusjon om _menns_ bryster... Jadda. Fin dag.

mariaflyfly

Her var det nettopp en høylydt diskusjon om _menns_ bryster... Jadda. Fin dag.

''Her var det nettopp en høylydt diskusjon om _menns_ bryster... Jadda. Fin dag.''

Kvinnedominert arbeidsplass? ;)

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Jeg tror faktisk ikke han _gjør_ seg dum...

Kunne nesten ikke tro at du kunne ha rett i dette, men har funnet ut at dette er en som er psykisk syk med psykoser og vrangforestillinger og anmelder folk i hytt og pine.

Å, det er johncons. Kjente han en gang i tiden, han var en grei fyr før han ble syk. Han er paranoid, har du lest de andre innleggene på bloggen? Det begynte visst med at han overhørte noe prat om mafiaen på enellerannen butikk...

Det er trist å se så åpenbart syke mennesker som ikke vil ha hjelp. Det må være vondt å ha det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...