Gå til innhold

Kvinner kan ikke ha jobber som innebærer ansvar.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Lillemus

7

• mariaflyfly

2

• siameser

2

Mest aktive i denne tråden

Å, det er johncons. Kjente han en gang i tiden, han var en grei fyr før han ble syk. Han er paranoid, har du lest de andre innleggene på bloggen? Det begynte visst med at han overhørte noe prat om mafiaen på enellerannen butikk...

Det er trist å se så åpenbart syke mennesker som ikke vil ha hjelp. Det må være vondt å ha det sånn.

''Han er paranoid, har du lest de andre innleggene på bloggen? Det begynte visst med at han overhørte noe prat om mafiaen på enellerannen butikk...''

Trengte ikke lese mange linjene før det var helt åpenbart at mannen lider av store psykiske problemer nei. Han skulle hatt hjelp.

Gjest Nickløsheletiden

Å, det er johncons. Kjente han en gang i tiden, han var en grei fyr før han ble syk. Han er paranoid, har du lest de andre innleggene på bloggen? Det begynte visst med at han overhørte noe prat om mafiaen på enellerannen butikk...

Det er trist å se så åpenbart syke mennesker som ikke vil ha hjelp. Det må være vondt å ha det sånn.

''Det er trist å se så åpenbart syke mennesker som ikke vil ha hjelp. Det må være vondt å ha det sånn''

Kan man ikke tvangsinnlegge folk når det blir så ille som dette her tro? Det er jo helt tydelig at det ikke bare er han selv det går utover.

Uff...

Annonse

Gjest Elextra

Jøss!

Hvor får du så øra flagrer?

Ser forøvrig bloggeren skriver dette om seg selv, kan jo ikke være helt god, stakkar:

''40 år, fra Norge, men har bodd som flyktning i England, siden 2004, (2005), etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og etter å ha blitt forsøkt myrdet, av en slags bande, som jeg ikke vet hvem er, i Kvelde, i 2005. ''

Ser forøvrig bloggeren skriver dette om seg selv, kan jo ikke være helt god, stakkar:

''40 år, fra Norge, men har bodd som flyktning i England, siden 2004, (2005), etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og etter å ha blitt forsøkt myrdet, av en slags bande, som jeg ikke vet hvem er, i Kvelde, i 2005. ''

Har du sett på dagens blogginnlegg?

http://johncons-mirror.blogspot.com/

Scroll litt ned...

Scroll litt ned...

Det komiske er at han beskylder meg for å ha sagt at han har liten penis, men det er jo hans egen bloggtekst som er sitert på dette!

Nei, det er i grunnen bare trist. :-(

Det komiske er at han beskylder meg for å ha sagt at han har liten penis, men det er jo hans egen bloggtekst som er sitert på dette!

''Det komiske er at han beskylder meg for å ha sagt at han har liten penis, men det er jo hans egen bloggtekst som er sitert på dette!''

Neida - lengre ned i bloggen sier han at kvinner, både i Norge og England (?) har sagt til ham at han har stor pikk. Så det så.

Stakkars mann.

Gjest Elextra

Scroll litt ned...

''Someone at the Norwegian Government Brønøysund register (....) has searched on Google (....) that I have 'a small penis.

(Even if women both in Norway and in the UK have told me I have a big penis!).

''

LOL (men egentlig er det jo ganske trist)

Annonse

ShitDiddelyDo

Tror jaggu du er (forsøkt) anmeldt, jeg, morsan, og til Mersyside Police, av alle ...

'' Hi,

this I've tried to report about, to the police in Norway earlier, but someone wrote about this, on the internet today:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4595333

So I thought I'd try to report this as a crime again, as an insult/harassment, that is.

Someone at the Norwegian Government Brønøysund register, (it's a register for property in Norway), has searched on Google, (I've picked up, with the tracking-cookie programme, on my blog, that I use to see how many readers my blog have, etc), that I have 'a small penis'.

(Even if women both in Norway and in the UK have told me I have a big penis!).

This I think is an insult, and are the Government in Norway persecuting me, I'm wondering.

I'm a attaching a screen-shot of the Google-search refered to above, from StatCounter, and want to report this as a crime.

Best regards,''

ShitDiddelyDo

Ja, ikke spesielt hyggelig å få en sånn type etter seg.

Åh, frykt ikke. For det første er du anonym, og for det andre ser fyren ut til å anmelde minst et dusin mennesker om dagen, så jeg tror ikke du skal frykte at politiet i Mersyside vil prioritere denne saken. ;)

For det tredje har du ikke gjort noe galt. Bloggen hans ligger på et offentlig nettsted. Men det kan kanskje stilles spørsmål ved om de som eier nettstedet gjør noe galt når de lar denne mannen holde på som han gjør. Han bretter jo ut familie og venner og alt, og siden han stadig vekk sender mail til kongehuset og de fleste andre, må jo noen være obs på ham.

Åh, frykt ikke. For det første er du anonym, og for det andre ser fyren ut til å anmelde minst et dusin mennesker om dagen, så jeg tror ikke du skal frykte at politiet i Mersyside vil prioritere denne saken. ;)

For det tredje har du ikke gjort noe galt. Bloggen hans ligger på et offentlig nettsted. Men det kan kanskje stilles spørsmål ved om de som eier nettstedet gjør noe galt når de lar denne mannen holde på som han gjør. Han bretter jo ut familie og venner og alt, og siden han stadig vekk sender mail til kongehuset og de fleste andre, må jo noen være obs på ham.

he he, joda, jeg skjønner at faren ikke er stor, men han flesker jo til med IP og hele greia. Føltes bare litt vel 'offentlig'. Men skjønner ikke hvorfor det står at søket skal være gjort fra Brønnøysund....

• 5 år senere...
På 6/10/2011 den 10.05, morsan skrev:

''Man kan ikke la kvinnfolk ha jobber med ansvar

For kvinnfolka, de kommer bare til å sitte og sladre, om mannfolka har liten pikk, eller ikke.

(Sånn som de som jobber på Brønnøysundregisteret gjør).

Og de kommer bare til å kødde med de de tror har liten pikk.

Og de kommer til å bruke et kvinne-nettverk for å tulle med de overalt og nekte de rettighetene sine.

Så kvinnfolk bør ikke være sjefer, og bør ikke jobbe med annet enn renhold osv.

Så sånn er det.''

kjenner oss igjen, damer, ikke sant? Det eneste vi snakker om er størrelsen på menns kjønnsorgan, og da i særdeleshet dem som er dårlig utrustet. Sånn er det med den saken! ;-)

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/man-kan-ikke-la-kvinnfolk-ha-jobber-med.html

Mer nettmobbing.

Anonymkode: dd313...e1b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...