Gå til innhold

Misbruk av andres innlegg?


Gjest swinging

Anbefalte innlegg

Gjest swinging

Kjære alle sammen her og til grete spesiellt.

Jeg kjente jeg reagerte på de responsene som ble gitt under innlegget til keila "det første skrittet"

Slik som jeg vanligvis har det når jeg har turt å skrive noe her, så er jeg veldig spent på reaaksjonene fra dere andre og særlig om Grete svarer. Keila fikk jo respons fra flere og også fra grete, men så er det da en som "bruker" dette svaret til en personlig melding om en mail!

selv ble jeg irrettesatt fra webmaster nylig for slik en til en kontakt. Til det finnes det et eget meldingforum.

Men det jeg reagerte mest på er at Keilas første, modige skritt ble glatt overtatt av en tydelig intern "koseprat...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Swinging,

Grete skrev jo en "velkommen" til både Keila og Carma.

At det ligger en subtråd under der forhindrer vel ingen å svare på det Keila eller Carma skrev.

Dette forumet har tradisjonelt tillatt mye mer personlige innlegg enn de fleste andre, pga emnet som diskuteres, og at mange vil være "ekstra anonyme" her.

All støtte til Keila og Carma, men jeg tror ikke de blir "skremt" av at noen spør Grete om hun kan sjekke eposten sin!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest swinging

Hei Swinging,

Grete skrev jo en "velkommen" til både Keila og Carma.

At det ligger en subtråd under der forhindrer vel ingen å svare på det Keila eller Carma skrev.

Dette forumet har tradisjonelt tillatt mye mer personlige innlegg enn de fleste andre, pga emnet som diskuteres, og at mange vil være "ekstra anonyme" her.

All støtte til Keila og Carma, men jeg tror ikke de blir "skremt" av at noen spør Grete om hun kan sjekke eposten sin!

Med vennlig hilsen

Jeg ville følt meg lite verdsatt, tror jeg, og kanskje skremt fra å ta flere skritt med det første...

Dere virker ofte skremmende interne - at mange av dere kjenner hverandre så godt at det skremmer bare det å våge å tro at det er plass i "det gode selskap".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære swinging,

Jeg er i grunn enig med deg. Det bør nok være en melding eller en egen tråd så lenge den ikke har noen samhørighet med opprinnelig tråd. Dette er jo ikke vanlig her, så jeg tror nok at det var en litt impulsiv glipp, men forstår godt at du reagerer siden du har fått litt _smell_ fra webmaster. Føler meg ganske sikker på personen som satte først inn den nye tråden, tar det til etterretning.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi ser vel forskjellig på saker og ting, og det er ikke lett å gjøre alle til lags. Personlig synes jeg ikke det gjør noe om noen svarer litt frem og tilbake - det er jo bare å la være å lese hvis man ikke er interessert?

En stund hadde vi veldig mange dikt og sanger her inne, og det var det noen som akket seg over. Men kjære vene, det var jo bare å la være å lese innleggene til den kreative diktersken. Så enkelt kan det løses.

Noen har vært her inne i flere år, og vi kjenner hverandre fra den tiden det var Småprat her. Da bli vi kjent på en annen måte, det gikk mye fortere å bli kjent med de nye, og vi satt ofte til langt på natt og chattet. Men jeg føler ikke at vi som kjenner hverandre ikke ønsker nye og forsiktige brukere velkommen i fellesskapet, heller omvendt, folk er flinke til å inkludere og bry seg, synes jeg.

Det er ikke sikkert jeg har svar eller kommentarer på akkurat det spørsmålet som blir stilt - og da svarer jeg ikke. Mange andre her inne er veldig flinke til å svare, og spesielt Ritva gir lange og knakende gode tilbakemeldinger. Kanskje kan det være lurt å ikke la svaret man venter på være personavhengig, men heller se på innholdet? Det som er leit er når man ikke får svar i det hele tatt. Det forsøker jeg å følge med på.

Hvis man ønsker at jeg skal svare på et konkret spørsmål eller det er viktig å høre hva jeg mener om en sak, kan det være lurt å skrive til DIXI eller Grete i headingen!

Vær i hvert fall trygg på at dere er like velkommen med innleggene deres, både nye og gamle brukere!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig i at normal fremgangsmåte når man skal gjøre en oppmerksom på en mail er å skrive en melding på forum for Meldinger.

Dette gjør jeg også normalt når jeg ønsker at noen som akkurat da sitter på DOL og skriver innlegg skal lese en mail raskt.

I dette tilfellet var det en noe spesiell situasjon som gjorde at jeg ville øke sjansene for at det jeg skrev ble sett med en gang maksimalt, derfor valgte jeg å sette det som svar til henne og legge til "Off topic" i emnefeltet for å gjøre det klart for de som leste at dette ikke hadde noe med det opprinnelige innlegget å gjøre. Det er all grunn til å tro at en slik situasjon svært sjeldent vil oppstå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...