Gå til innhold

Onecall - to good to be true?

Anbefalte innlegg

Takk for at du kom opp med denne tråden, for nå har jeg fått et knall abonnement fra Telenor. Haha. Jeg meldte jo overføring til ny operatør, og det kunne dem visst ikke la skje ;O)))

Jeg har også telenor, men synes ikke de har så gode abonnement lenger. Jeg har ett som har gått ut, jeg betaler 229 kr for 3000 ringeminutter i mnd. Jeg skal aldri skifte, for jeg bruker opp de ringeminuttene nesten hver måned ;o)

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

10

• Mary Poppins

9

• candyqueen_83

8

• Sør

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Jeg har også telenor, men synes ikke de har så gode abonnement lenger. Jeg har ett som har gått ut, jeg betaler 229 kr for 3000 ringeminutter i mnd. Jeg skal aldri skifte, for jeg bruker opp de ringeminuttene nesten hver måned ;o)

Nei, jeg syns Telenor har veldig dårlige abonnement, men jeg fikk "spesialtilbud" ;O))

Mary Poppins

Takk for at du kom opp med denne tråden, for nå har jeg fått et knall abonnement fra Telenor. Haha. Jeg meldte jo overføring til ny operatør, og det kunne dem visst ikke la skje ;O)))

Så bra! ;-)

Jeg fikk også et tilbud fra netcom der de kunne slå av 900kr på neste regning. Men likevel var valgt veldig enkelt med tanke på at jeg sparer ca 11000kr i året på å gå over til Onecall :-)))

candyqueen_83

Så bra! ;-)

Jeg fikk også et tilbud fra netcom der de kunne slå av 900kr på neste regning. Men likevel var valgt veldig enkelt med tanke på at jeg sparer ca 11000kr i året på å gå over til Onecall :-)))

Ja, det var ikke så bra da. Ettersom du bruker så mye hver mnd.

Jeg fikk 3000 sms, 3000 ringeminutter og 400 MB datatrafikk for 199 kr mnd :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...