Gjest Elextra Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 http://www.seher.no/862848/paris-hilton-glemte-fottene Eller kunne løsningen være så enkel som at hun har funnet på å gå med sokker og joggesko - kanskje spilt tennis elns? Og sånn går no dagan for Paris - mye å bekymre seg over, tydeligvis (eller i hvertfall har journalistene det). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Lurer på om pressens Vær Varsom-plakat burde benyttes i betydelig større grad rundt yrkets egne journalister ... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Hadde ikke registrert at det var noe skille engang jeg om det ikke hadde stått. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Hadde ikke registrert at det var noe skille engang jeg om det ikke hadde stått. Ikke jeg heller. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Noen journalister har for mye fritid :-) Nydelig kjole hun hadde, forresten....!! 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Artikkelen nevner muligheten for at hun hadde sokker på da hun tok på spray-tan. Jeg heller mer mot at hun etter spray-tan'en tok et langt fotbad! *erfaring* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Artikkelen nevner muligheten for at hun hadde sokker på da hun tok på spray-tan. Jeg heller mer mot at hun etter spray-tan'en tok et langt fotbad! *erfaring* Ha ha! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Artikkelen nevner muligheten for at hun hadde sokker på da hun tok på spray-tan. Jeg heller mer mot at hun etter spray-tan'en tok et langt fotbad! *erfaring* ''*erfaring* '' Fortell! 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 ''*erfaring* '' Fortell! Nei, det er ikke så mye å fortelle. Jeg hadde hatt selvbruningskrem på leggene (så ikke egentlig spray-tan, da) og dagen etter eller noe slikt tok jeg fotbad, og fikk da merkbart (vann-)skille... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.