Gjest Nickløsheletiden Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Puppene veier til sammen 14 kilo mer enn meg. Jeg har problemer med og forstå at de kan være sååå tunge, men jeg tar gjerne i mot noen gram. http://www.side2.no/livsstil/article3177495.ece# 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Uff. Jeg hadde tatt en brystreduksjon for mange, mange år siden om jeg var henne. Den ryggen kan umulig ha det godt. Jeg har også vansker for å tro at hvert bryst skal veie 34 kg, altså mye mer enn hele meg tilsammen... 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Uff. Jeg hadde tatt en brystreduksjon for mange, mange år siden om jeg var henne. Den ryggen kan umulig ha det godt. Jeg har også vansker for å tro at hvert bryst skal veie 34 kg, altså mye mer enn hele meg tilsammen... Altså, jeg vet ikke helt om jeg har forstått det rett her, men hvert bryst veier altså mer enn hele du gjør? Du er virkelig et mikromenneske du:) 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Altså, jeg vet ikke helt om jeg har forstått det rett her, men hvert bryst veier altså mer enn hele du gjør? Du er virkelig et mikromenneske du:) Er det karbodietten...? Ta en potet. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Altså, jeg vet ikke helt om jeg har forstått det rett her, men hvert bryst veier altså mer enn hele du gjør? Du er virkelig et mikromenneske du:) + litt godvilje = Lillemus veier mye mindre enn 68 kg. :-) 0 Siter
laban Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Altså, jeg vet ikke helt om jeg har forstått det rett her, men hvert bryst veier altså mer enn hele du gjør? Du er virkelig et mikromenneske du:) Tror nok hun mener "...tilsammen mye mer enn hele meg." Altså at hun veier mye mindre enn 68 kg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Til og med jeg veier mindre enn brystene hennes. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Altså, jeg vet ikke helt om jeg har forstått det rett her, men hvert bryst veier altså mer enn hele du gjør? Du er virkelig et mikromenneske du:) *hehe* Nei, brystene tilsammen veier mye mer enn hele meg. ) 0 Siter
tonie Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Tror nok hun mener "...tilsammen mye mer enn hele meg." Altså at hun veier mye mindre enn 68 kg. Tror du...? 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Altså, jeg vet ikke helt om jeg har forstått det rett her, men hvert bryst veier altså mer enn hele du gjør? Du er virkelig et mikromenneske du:) ''Du er virkelig et mikromenneske du:)'' Nicket er ikke tilfeldig valgt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.