Gå til innhold

Stakkars

Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Jeg hadde tatt en brystreduksjon for mange, mange år siden om jeg var henne. Den ryggen kan umulig ha det godt.

Jeg har også vansker for å tro at hvert bryst skal veie 34 kg, altså mye mer enn hele meg tilsammen...

Skrevet

Uff. Jeg hadde tatt en brystreduksjon for mange, mange år siden om jeg var henne. Den ryggen kan umulig ha det godt.

Jeg har også vansker for å tro at hvert bryst skal veie 34 kg, altså mye mer enn hele meg tilsammen...

Altså, jeg vet ikke helt om jeg har forstått det rett her, men hvert bryst veier altså mer enn hele du gjør? Du er virkelig et mikromenneske du:)

Skrevet

Altså, jeg vet ikke helt om jeg har forstått det rett her, men hvert bryst veier altså mer enn hele du gjør? Du er virkelig et mikromenneske du:)

Er det karbodietten...? Ta en potet.

Skrevet

+ litt godvilje = Lillemus veier mye mindre enn 68 kg. :-)

Skrevet

Tror nok hun mener "...tilsammen mye mer enn hele meg."

Altså at hun veier mye mindre enn 68 kg.

Skrevet

Til og med jeg veier mindre enn brystene hennes.

Skrevet

*hehe* Nei, brystene tilsammen veier mye mer enn hele meg. :o)

Skrevet

Tror nok hun mener "...tilsammen mye mer enn hele meg."

Altså at hun veier mye mindre enn 68 kg.

Tror du...?:)

Skrevet

''Du er virkelig et mikromenneske du:)''

Nicket er ikke tilfeldig valgt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...