Gjest Pynte på hytta Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Trenger to stk utelamper, med glass rundt. Til å sette store thelys i. Noen som vet hvor jeg finner dette? (de skal stå på toppen av trepåler) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Har de ikke det "over alt", da, til og med på Nille? 0 Siter
Gjest Pynte på hytta Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Har de ikke det "over alt", da, til og med på Nille? He he, typisk. Ser det ingen steder jeg. Men skal sjekke Nille en gang til 0 Siter
Blomstre Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Som Elextra sier... "over alt" Nille, Plantasjen, samtlige blomsterbutikker og gartnerier, krims-krams-interiør-butikker, Jysk, Bohus. 0 Siter
Gjest Pynte på hytta Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Som Elextra sier... "over alt" Nille, Plantasjen, samtlige blomsterbutikker og gartnerier, krims-krams-interiør-butikker, Jysk, Bohus. Har funnet noen, men dette er mer slike som en setter på bordet når en sitter ute og så tar inn igjen når en er ferdig. De vil ikke tåle å stå ute hele tiden. Men jeg gir meg ikke, finner vel et slag til slutt som er ordentlig utelampe 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Colberg i Markveien har mange fine utelamper 0 Siter
Gjest vindmølle Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Har funnet noen, men dette er mer slike som en setter på bordet når en sitter ute og så tar inn igjen når en er ferdig. De vil ikke tåle å stå ute hele tiden. Men jeg gir meg ikke, finner vel et slag til slutt som er ordentlig utelampe plantasjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.