Gå til innhold

Når damer tisser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Så nå vet du det ;)

Det holder å tørke seg.

Forøvrig skal jeg fortelle deg en hemmelighet:

Du vet gutta alltid får skylden for at ringen under doringen, altså selve toalettet, har tisseflekker. Vi jentene sier det er gutta som har skvetta på den når de tissa, mens doringen sto oppe. Og etterpå legger de (fleste) doringen ned.

Sannheten er at når jentene sitter på doringen og tisser, så tisser de ofte litt framover uten at de merker det. Derved havner tisset mellom doringen og ringen under og legger seg i flekker der.

Gjest pissemauren

Nei, vi setter oss bare ned og tisser, er ikke borti tissen med hendene.

Bare når vi er ferdige, da må vi helst tørke med litt papir, hvis ikke kommer det tiss i trusa som etterhvert vil lukte vondt ;-)

Det pleier alltid havne litt tiss på doringen når jeg har tisset selv om jeg sitter godt på, er vel når jeg reiser meg opp, havner liksom alltid et par dråper der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...