Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• hidi, the scorpion

12

• Dorthe

6

• Sjalala

2

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Annonse

Annonse

Rallykjøreren og byen i BeNeLuxlandene. Jeg har aldri vært i den byen og aldri sett på rally heller ;o)

Jeg har vært i BeNeLux-byen og også sett skulpturen Manneken Pis:-)

Rallykjøreren visste jeg ene og alene pga følgende:

For mange år siden var jeg i Nord-Italia med noen venninner. Vi sjekket ut fra hotellet vårt om morgenen uten å ha spist frokost, gikk deretter og låste inn sekkene på jernbanestasjonen, gikk fra butikk til butikk for å handle mat til pic nic: Ost, frukt, brød, vin etc.

Vi hadde nemlig dagen før funnet ut at vi kunne ta buss fra byen til et nærliggende vinslott med mulighet for pic nic i hagen utenfor. Vi måtte ta to busser for å komme dit.

Dessverre kunne ingen av oss italiensk, og det var ingen på bussen som kunne engelsk, og vi endte opp med å gå av på feil sted.

Etter å ha tråkket rundt i den nitriste småbyen vi da hadde kommet til, faant vi ut at nå måtte vi bare ha mat! Det var langt på dag uten for innabords. i lette etter en park, men alt vi fant var en stor rundkjøring med gress og busker i midten, og et pic nic-bord.

Bedre enn ikkeno, tenkte vi, og satte oss til der og bredte ut mat osv. Og der satt vi nesten til sola gikk ned og spiste og drakk og koste oss, og lo oss nesten halv ihjel jo mer vin som gikk inn i skrotten.

Om kvelden tok vi bussen tilbake til byen og nattoget sørover.

Etter hjemkomst fortalte jeg dette som en god historie - om da vi satt "in the middle of nowhere" i en rundkjøring. Da fortalte en av tilhøreren at denne fillebyen var kjent for sin racerbane...;-)

9/10 her! Bommet på strykjernet, valgte bort NY ved eliminasjonsmetoden :/.

;-) Jeg har vært i sju av byene, inklusive NY. Og rallybyen, ref under her.

Ellers la jeg merke til at det svarett som færrest hadde rett på, var Bygdøy;-) Bare 40% svarte Oslo;-)

Gjest togli

;-) Jeg har vært i sju av byene, inklusive NY. Og rallybyen, ref under her.

Ellers la jeg merke til at det svarett som færrest hadde rett på, var Bygdøy;-) Bare 40% svarte Oslo;-)

''Ellers la jeg merke til at det svarett som færrest hadde rett på, var Bygdøy;-) Bare 40% svarte Oslo;-)''

Hæ? Er det sant? Jeg trodde alle visste at Bygdøy lå ved Oslo?

Det mener jeg bestemt at jeg visste lenge før jeg flytta til Oslo selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...