trollemor;o) Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 jeg går på doxylin pga luftveisinnfeksjon. Det er jo ferie og det frister veldig med et glass rødvin eller to... Er det mulig å drikke det uten å ødelegge kuren? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Står ikke noe om alkohol så da kan du drikke, men du skal ikke sole deg. Og drikk masse vann for den er ganske etsende. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Skrevet 30. juni 2011 Står ikke noe om alkohol så da kan du drikke, men du skal ikke sole deg. Og drikk masse vann for den er ganske etsende. ok, jeg vet om det med soling så jeg syns det er helt ok at det er møkkavær:-D takk, da tar jeg meg nok et glass vin eller to i morgen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 ok, jeg vet om det med soling så jeg syns det er helt ok at det er møkkavær:-D takk, da tar jeg meg nok et glass vin eller to i morgen. Jeg spiser en antibiotika forebyggende om dagen og merker at jeg får fort farge dvs hadde jeg spist fire om dagen så hadde jeg antagelig blitt skikkelig brent. Så vær forsiktig med sola ;o) Det er nesten sånn at jeg får farge når det ikke er sol ute, men overskyet også, det holder at jeg er ute på verandaen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.