Gå til innhold

igjen.......Grethe,hjelp


beib

Anbefalte innlegg

jeg føler meg så dum,det har skjedd igjen og denne gangen gikk jeg til politiet...og anmeldte han,så nå sitter jeg her hjemme og venter på at han skalkomme og drepe meg,han truet med det hvist jeg sa det til noen .Nå er han mest sannsynlig i avhør,jeg prøvde og ringe politiet som har saken min og de sa han holdt på og jobbe med saken min....men saken blir nok henlagt....jeg var jo med frivillig på hotellrommet for og prate....han er faren til en gutt som er eldre enn meg,gammle grisen...jeg er så redd nå...fryktelig redd nå,han kommer til og drepe meg...alt går til helvete....hvordan kunne jeg være så dum?????????faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg makter ikke dette her,er så livredd...tenk om han kommer...jeg er helt alene..tenk om han får adr min av politiet???? jeg knekker snart sammen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svinging

jeg makter ikke dette her,er så livredd...tenk om han kommer...jeg er helt alene..tenk om han får adr min av politiet???? jeg knekker snart sammen.....

Ikke vær alene nå som du har så mye angst! Kan du finne noen å få trygghet fra?

Jeg kan ikke tro at politiet oppgir navn og adresse på den som har anmeldt saken. Eller er det jeg som er naiv?

Tenker på deg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær alene nå som du har så mye angst! Kan du finne noen å få trygghet fra?

Jeg kan ikke tro at politiet oppgir navn og adresse på den som har anmeldt saken. Eller er det jeg som er naiv?

Tenker på deg i dag.

jeg er alene og er fryktelig redd...jeg greier ikke snakke med noen om dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære beib

Jeg kan ikke gjøre annet enn å gi deg en klem. Har tenkt mye på hvordan det går med deg den siste uken. Politiet gir ikke ut adressen til den som har anmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, hvordan går det med deg nå? Jeg synes du er flink som har kontaktet politiet. Bra! Nå må du prøve å stole på at de setter inn nødvendige tiltak og gjør de riktige tingene. Håper de tok i mot deg på en OK måte, det er jo veldig viktig for oss.

Jeg husker at jeg også var livredd for at han som voldtok meg skulle finne ut hvor jeg bodde og komme hjem til meg. Politiet brukte masse tid på å berolige meg rundt dette. De hadde aldri hørt om noen som hadde gjort noe sånt før, og gjorde han det, var det definitivt med på å styrke mistanken om at han hadde forgrepet seg. De gir ingen opplysninger som gjør at han kan oppsøke deg - hvorfor i all verden skulle de det?

Har du fått råd om å kontakte bistandsadvokat? Det trenger du nå, en som kan hjelpe deg med å ivareta dine rettigheter og plikter.

Håper du har noen å være sammen med, så du slipper å sitte alene nå?

Bekymret klem fra Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, hvordan går det med deg nå? Jeg synes du er flink som har kontaktet politiet. Bra! Nå må du prøve å stole på at de setter inn nødvendige tiltak og gjør de riktige tingene. Håper de tok i mot deg på en OK måte, det er jo veldig viktig for oss.

Jeg husker at jeg også var livredd for at han som voldtok meg skulle finne ut hvor jeg bodde og komme hjem til meg. Politiet brukte masse tid på å berolige meg rundt dette. De hadde aldri hørt om noen som hadde gjort noe sånt før, og gjorde han det, var det definitivt med på å styrke mistanken om at han hadde forgrepet seg. De gir ingen opplysninger som gjør at han kan oppsøke deg - hvorfor i all verden skulle de det?

Har du fått råd om å kontakte bistandsadvokat? Det trenger du nå, en som kan hjelpe deg med å ivareta dine rettigheter og plikter.

Håper du har noen å være sammen med, så du slipper å sitte alene nå?

Bekymret klem fra Grete

fikk ikke noe positivt av politiet,ringte advokaten min i dag,men greide ikke si :hei det er ....jeg trenger deg nå pga en voldtekt IGJEN..så sier advokaten: IGJEN?så krymper jeg sammen av vemmelse,det er innderekte pinlig.....ska ringe igjen i morgen..fikk ikke voldsalarm av politiet pga de har SNAKKET med anmelte..og så det ikke som en trussell og at han ikke kom til og øpsøke meg.....jævla mye de kan vite det da,når han er i stand til og voldta meg så er han nok faen i stand til og oppsøke meg...redd er jeg iallfall og det neste politiet sier er at jeg får skaffe meg en advokat...det vil si at saken er henlagt før de faen har sett på den...jeg føler meg så maktesløs......FAEN...og jeg som skal til psykologen i morgen.....

klem fra en kaotisk jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke noe positivt av politiet,ringte advokaten min i dag,men greide ikke si :hei det er ....jeg trenger deg nå pga en voldtekt IGJEN..så sier advokaten: IGJEN?så krymper jeg sammen av vemmelse,det er innderekte pinlig.....ska ringe igjen i morgen..fikk ikke voldsalarm av politiet pga de har SNAKKET med anmelte..og så det ikke som en trussell og at han ikke kom til og øpsøke meg.....jævla mye de kan vite det da,når han er i stand til og voldta meg så er han nok faen i stand til og oppsøke meg...redd er jeg iallfall og det neste politiet sier er at jeg får skaffe meg en advokat...det vil si at saken er henlagt før de faen har sett på den...jeg føler meg så maktesløs......FAEN...og jeg som skal til psykologen i morgen.....

klem fra en kaotisk jente.

Kjære deg! Jeg tror ikke saken er henlagt allerede fordi de ber deg skaffe deg en bistandsadvokat? De er pålagt å informere deg om at du har rett til en advokat som skal hjelpe deg. Og en sak blir ikke henlagt i løpet av et døgn eller to, det er flere som skal se på saken og mene noe om den før det. De skal jo etterforske saken først.

Godt at du har time hos psyken i morgen, håper du får hjelp der. Men da må du klare å si hva som har skjedd så langt det lar seg gjøre. Prøv å ikke analysere hva du tror folk rundt deg mener om at det har skjedd en gang til. Ikke bruk kreftene dine til det. Ikke tillegg dem meninger de kanskje ikke har. Du vet hva som har skjedd, det er det viktigste av alt. Stå fast ved det, og forsøk å formidle det på en så god måte som mulig.

Kanskje du kan skrive litt til psyken om hvordan du har det akkurat nå? Litt om all frustrasjonen du føler fordi det har skjedd flere ganger? Skriv om hvordan du ble møtt av politiet og advokaten - så har du noe konkret å snakke om.

Stå på vennen!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! Jeg tror ikke saken er henlagt allerede fordi de ber deg skaffe deg en bistandsadvokat? De er pålagt å informere deg om at du har rett til en advokat som skal hjelpe deg. Og en sak blir ikke henlagt i løpet av et døgn eller to, det er flere som skal se på saken og mene noe om den før det. De skal jo etterforske saken først.

Godt at du har time hos psyken i morgen, håper du får hjelp der. Men da må du klare å si hva som har skjedd så langt det lar seg gjøre. Prøv å ikke analysere hva du tror folk rundt deg mener om at det har skjedd en gang til. Ikke bruk kreftene dine til det. Ikke tillegg dem meninger de kanskje ikke har. Du vet hva som har skjedd, det er det viktigste av alt. Stå fast ved det, og forsøk å formidle det på en så god måte som mulig.

Kanskje du kan skrive litt til psyken om hvordan du har det akkurat nå? Litt om all frustrasjonen du føler fordi det har skjedd flere ganger? Skriv om hvordan du ble møtt av politiet og advokaten - så har du noe konkret å snakke om.

Stå på vennen!

Klem fra Grete :-)

psykologen ringte i morges og sa at jeg må heller komme igjen i morgen pga hun måtte gå fra jobben...jeg gruer meg til in morgen...jeg trenger hjelp til og takle dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykologen ringte i morges og sa at jeg må heller komme igjen i morgen pga hun måtte gå fra jobben...jeg gruer meg til in morgen...jeg trenger hjelp til og takle dette...

Beib!

Filler'n, er det ikke typisk! Alltid er det noe som skjer når det minst passer. Well, du har ikke annet å gjøre enn å tenke positivt - du fikk time neste dag, takk og pris at du slapp å vente i 14 dager. For du trenger hjelp NÅ, ingen tvil om det!

Prøv å tenke noen positive tanker om hva psykologen kan hjelpe deg med - og hvordan du skal klare å formidle hva det er du mest av alt ønsker hjelp til. Det gjelder å være konstruktiv. Det gjelder å stå på så det svir. Dette klarer du!

Skal tenke på deg i morgen!

Klems igjen fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...