Gå til innhold

Forslag til hotell i Stavanger sentrum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Det er jo ofte slik at de som bor (har bodd) i en by er nettopp de som IKKE kjenner hotellene der! ;-)

Men, jeg kan anbefale Victoria Hotel, i Skansegaten 1 (med gratis wifi). Sentralt, flott bygning, ved Vågen, og med en virkelig fin atmosfære.

Et annet valg som flere har anbefalt er Skagen hotell, som ligger 50 meter nærmere sentrum. Dette er et mer moderne bygg.

God tur! :-)

Med vennlig hilsen

Hei,

Det er jo ofte slik at de som bor (har bodd) i en by er nettopp de som IKKE kjenner hotellene der! ;-)

Men, jeg kan anbefale Victoria Hotel, i Skansegaten 1 (med gratis wifi). Sentralt, flott bygning, ved Vågen, og med en virkelig fin atmosfære.

Et annet valg som flere har anbefalt er Skagen hotell, som ligger 50 meter nærmere sentrum. Dette er et mer moderne bygg.

God tur! :-)

Med vennlig hilsen

Takk :-)

Enig i at man ikke alltid er best på hoteller i egen by.

Annonse

Takk :-)

Enig i at man ikke alltid er best på hoteller i egen by.

Men Victoria Hotell skal ha en fin klassisk atmosfære, som flere har kommentert. Det er også en god biff-restaurant der.

Av restauranter kan Bilbao (ved Breiavatnet, ved siden av Domkirken) anbefales. Thai Cuisine i Kirkegaten var også meget god, men jeg vet ikke hvordan den er nå.

Med vennlig hilsen

Men Victoria Hotell skal ha en fin klassisk atmosfære, som flere har kommentert. Det er også en god biff-restaurant der.

Av restauranter kan Bilbao (ved Breiavatnet, ved siden av Domkirken) anbefales. Thai Cuisine i Kirkegaten var også meget god, men jeg vet ikke hvordan den er nå.

Med vennlig hilsen

Det ble Victoria Hotell :-)

Gjest segunda

Skagen hotell var steindyrt, så det ble Victoria :-)

Det var Skansen hotell eller gjestehus jeg var på. Skagen hotell er steindyrt som du sier. Skansen er ved siden av Victoria og frokosten var der. Jeg var fornøyd selvom rommet var bittelite, noe av det minste jeg har sett, men det var rent og ordentlig og billig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...