Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest noen spennende bøker som dere vil anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest prust
Skrevet

Jeg har nettopp lest Ondskapens hjerte av Chelsey Cain. Veldig spennende men fryktelig bestialsk. Fikk den anbefalt av Bookworm :-)

Skrevet

Jeg har nettopp lest Ondskapens hjerte av Chelsey Cain. Veldig spennende men fryktelig bestialsk. Fikk den anbefalt av Bookworm :-)

Takk =)

Skrevet

"Fyrmesterens datter" av Ann Rosman.

Skrevet

Den har jeg liggende på vent her :o)

Bare pass på at du ikke trenger å gjøre noe annet på mange timer når du begynner å lese :)

Skrevet

Takk for tips - den skal jeg jammen få tak i :-)

:)

Skrevet

"Fyrmesterens datter" av Ann Rosman.

Takk =)

candyqueen_83
Skrevet

Bare pass på at du ikke trenger å gjøre noe annet på mange timer når du begynner å lese :)

:o) Men først må jeg lese Nesbø- Gjenferd for den er det venteliste på :o)

Gjest Myheart4you
Skrevet

Iain Pears: Et skilt ved korsveien

Fantastisk skrevet. Har lest den to ganger.

Skrevet

Iain Pears: Et skilt ved korsveien

Fantastisk skrevet. Har lest den to ganger.

takk :)

Skrevet

Chris Tvedt sine bøker om forsvarsadvokat Mikael Brenne - men de må leses i rekkefølge:-)

Skrevet

Chris Tvedt sine bøker om forsvarsadvokat Mikael Brenne - men de må leses i rekkefølge:-)

Ok, takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...