Gå til innhold

greier ikke...


beib

Anbefalte innlegg

jeg sier ja at jeg skal søke hjelp,men jeg greier det ikke..

jeg sier nei at jeg ikke skal gi op,men greier ikke la være...

jeg sier jeg skal komme meg igjennom dette,men jeg gjør det ikke...

jeg sier jeg er sterk,men jeg er så svak...

jeg sier ikke det jeg vil si,i frykt for at muren rundt meg raser....

Jeg har ingen tårer å gråte..

jeg har ingen mat og spy.

jeg har ingenting som får meg til og glemme....

jeg har ingen kontroll.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg,

Du klarer det. Det gjør du, også fordi du har mange som bryr seg om deg.

*sender deg masse styrke*

Hvis du ikke klarer å ringe, så forsøk å skriv det ned og ta det med imorgen. Husk at nå er det deg det gjelder, og at du ikke behøver å "passe på" andre. Han er stor nok til å klare seg selv, vennen.

Prøv og komme deg i trygghet og få samlet litt styrke. Det kan virke skremmende, men samtidig så vet du at du er trygg der. Det er viktig for deg nå. Styrken kan du bruke senere.

*sender deg styrke til å gjøre det*

*klemmer deg*

PS: er ikke på nett i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beib, dette greier du... Du må greie det for din egen og sønnen din sin skyld..

Du trenger ikke være sterk, som sør sier det, du trenger å komme til ett sted der du kan slappe av noen dager, og slippe sitte hjemme og være redd.

Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Beib igjen!

Skjønner så godt at du er fortvilet nå! Har vært der selv, så jeg skjønner godt det kaoset av følelser som stormer rundt deg nå. Men vit at det ikke var din skyld. Ikke gi deg nå, du må stå på, hente krefter fra kjelleren og si til deg selv at du SKAL klare det!

Kanskje kan det være en idé å kontakte Krisesenteret og snakke med noen som jobber der? Eller legevakten, sosial vakttjeneste, der er det folk som kan hjelpe deg i den situasjonen du er nå.

Stay in there - vi er mange som bryr oss!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...