Gå til innhold

Hvor fort skriver du? TEST

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ekte nick

4

• nitty-gritty

3

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Elextra

94 ord og 1 feil her.

Synes det var litt tungt at det bare var en oppramsing av ord og ikke ordentlig språk - innbiller meg at det ellers ville gått fortere (da kunne en lettere memorert hele setninger).

forsøkte å øke hastigheten - da ble det 103 ord, men tre feil :-)

Gjest Modern77

Prøvde likevel og ble superstresset og bommet en del i starten da, men fikk 97 ord per minutt, en feil... bedre enn ventet :-) Får prøve igjen senere når jeg er mer avslappet og ikke så svett i hendene :-)

Klarte ikke dy meg, 480 nå, men fortsatt nervøs, så gjorde litt feil i starten...

Tipper jeg klarer over 500 jeg når jeg er skikkelig avslappet :D Bare vent!!!

Gjest Modern77

Klarte ikke dy meg, 480 nå, men fortsatt nervøs, så gjorde litt feil i starten...

Tipper jeg klarer over 500 jeg når jeg er skikkelig avslappet :D Bare vent!!!

Eh søren det var bokstaver, 103 ord var det visst...

284. plass i alle fall :-) men bare vent...

konkurranseinstinktet våkner...

Annonse

nitty-gritty

94 ord og 1 feil her.

Synes det var litt tungt at det bare var en oppramsing av ord og ikke ordentlig språk - innbiller meg at det ellers ville gått fortere (da kunne en lettere memorert hele setninger).

Enig med deg. Det er jo ikke slik jeg skriver. Det var også slitsomt å holde øye med ordene og hva jeg skrev, i stedet for å bare skrive det jeg hadde til intensjon. Det er sjelden jeg kopierer tekst når jeg skriver på data.

94 ord og 1 feil her.

''Synes det var litt tungt at det bare var en oppramsing av ord og ikke ordentlig språk - innbiller meg at det ellers ville gått fortere (da kunne en lettere memorert hele setninger).''

Enig

Enig med deg. Det er jo ikke slik jeg skriver. Det var også slitsomt å holde øye med ordene og hva jeg skrev, i stedet for å bare skrive det jeg hadde til intensjon. Det er sjelden jeg kopierer tekst når jeg skriver på data.

''Det er sjelden jeg kopierer tekst når jeg skriver på data.''

Samme her, men når jeg skriver uten å kopiere kan det jo hende at det går med litt tid til tenkepauser innimellom :-)

''Du skriver 320 bokstaver per minutt

Du har 69 riktige ord og

du har 0 feile ord.''

_feile_???

* grøss *

Minner om sånne elendig oversatte spørreundersøkelser der den enten svenske eller engelske originalen titter fram hele tiden.

Selv om QuestBack etc. er lett å lære, trenger de ikke ansette bare språkløse jyplinger til å tilpasse undersøkelsene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...