Gå til innhold

Slått løs tenner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

selve tennene holder seg jo bra så fremt de ikke er knekt og emaljen ikke har skader. Hovedproblemet er vel antakelig mulige nerveskader inni tanna. Hvis vevet inni tenna er skadet kan tennene bli misfarget, og hvis tanna dør så kan det oppstå betennelse inni tanna. Det beste man kan gjøre er vel å følge med... Og ta evt problemer som kan oppstå når de oppstår.. Og det er vel det tannlegen gjør.. Tannleger kan fikse på det meste. Blir det betennelse blir det vel rotfylling, Misfarging kan pensles over tror jeg...

Gjest Undrer jeg på

selve tennene holder seg jo bra så fremt de ikke er knekt og emaljen ikke har skader. Hovedproblemet er vel antakelig mulige nerveskader inni tanna. Hvis vevet inni tenna er skadet kan tennene bli misfarget, og hvis tanna dør så kan det oppstå betennelse inni tanna. Det beste man kan gjøre er vel å følge med... Og ta evt problemer som kan oppstå når de oppstår.. Og det er vel det tannlegen gjør.. Tannleger kan fikse på det meste. Blir det betennelse blir det vel rotfylling, Misfarging kan pensles over tror jeg...

De sa de skulle følge med i fem år. Men lurer på om det er mulig å fikse om tannen dør? Rotfylling da må man vel ha ny tann over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...