Gå til innhold

Dongeribukse mann 39 år

Anbefalte innlegg

Fetteren min på 59 foretrekker nudie jeans, men jeg har en nudiebutikk oppi gata og han har vært der. Ellers så bor han på Svalbard så han har ikke så mange butikker å velge i mellom, men de har nudie der også.

Han er ikke mye gubbe altså, høy og slank og ser ut som han er 42, og dessuten er han råforelsket for tida så han er sær på klær for tiden.

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

5

• Kalevaala

5

Mest aktive i denne tråden

''Først må du slutte å kalle det dongeribukse...vi kaller det jeans nå til dags ;P''

Hehe, jeg kaller det olabukse jeg, hvor ut er ikke jeg da... :)

Jeg sier olabukse og dongeribukse om hverandre. Jeans sier jeg aldri.

Sønnen min på 12 sier mest olabukse - og det er garantert ikke på tross av at kompisene sier noe annet, mens han liksom vil si det samme som mamma... Ikke at jeg tror de snakker så mye om klær sammen, hvis vi ser bort fra fotballdrakter.

Vi bor ikke i en glemt dal ute på landet, men i Oslo.

Sønnen min på 12 sier mest olabukse - og det er garantert ikke på tross av at kompisene sier noe annet, mens han liksom vil si det samme som mamma... Ikke at jeg tror de snakker så mye om klær sammen, hvis vi ser bort fra fotballdrakter.

''Jeg sier olabukse og dongeribukse om hverandre. Jeans sier jeg aldri.''

Etter å ha lest denne tråden her _aner_ jeg ikke hva jeg selv pleier å kalle det ;-)

Tror jeg sier både olabukse og jeans.

Annonse

39....Dert var dumt. Øvre aldersgrense på de kule butikkene går ved fylte 38. Da blir det dessverre Dressmann eller Cubus. Sorry!

''39....Dert var dumt. Øvre aldersgrense på de kule butikkene går ved fylte 38. Da blir det dessverre Dressmann eller Cubus. Sorry''

FAEN!

''Sier du t-shirt eller t-skjorte, da? ;-)''

Jeg sier t-skjorte, men "dongeribukse" er et ord jeg forbinder med min mor (da gjerne med trykk på i'en).

Selv sier jeg olabukse eller jeans.

Donger-iii forbinder jeg med en eldre bergensk dame jeg vet om, og hun var ikke nådig i sin omtale av stoffet. ;-) Men så mente hun også at når man kommer fra Bergen, så må mennene alltid bruke smoking på julaften...

Gjest Elextra

Jo jeg tror lappen er synlig fremdeles - skal sjekke det før jeg går til aksjon.

Sørg for å kjøpe buksene et sted der de har godt utvalg - og få med byttelapp!

Ikke lett å finne den ideelle buksa til andre - som ikke er med og prøver. Tror mannen min pleier å prøve flere ulike før han kjøper. Og selv prøver jeg gjerne _mange_ *S*.

Hvis du kunne tenke deg å kjøpe DYRE designerjeans anbefales True Religion og 7 for all mankind! :-).

Annonse

''Sønnen min på 12 sier mest olabukse''

Sønnen min på 11 sier.. bukse.

hehe, han har ikke noe forhold til hvilken stofftype buksa er laget av tror jeg.

Donger-iii forbinder jeg med en eldre bergensk dame jeg vet om, og hun var ikke nådig i sin omtale av stoffet. ;-) Men så mente hun også at når man kommer fra Bergen, så må mennene alltid bruke smoking på julaften...

Dongeri med trykk på i forbinder jeg også med bergensk.

Det er sånn jeg sier batteri.

Jeg hørte noen si "T-trøye" for ikke så lenge siden! Vedkommende var under 40 år og fra Oslo.

Det kan da jeg også si. Enten T-trøye eller -skjorte, aldri T-shirt.

Jeg er også fra Oslo, men ørlite eldre. Jeg synes en "skjorte" skal ha enten knapper eller krage eller begge deler...

ShitDiddelyDo

Jeg er for øvrig helt enig med dem som sier at det heter jeans. Dongribukse føles veldig 1950. Olabukse er også feil, men da er vi nok oppe på syttitallet, tror jeg.

De siste 20 årene har vi i hvert fall sagt jeans, men dere henger muligens litt etter der nede på sørlandet, og det er jo ikke din feil. ;)

Gjest togli

39....Dert var dumt. Øvre aldersgrense på de kule butikkene går ved fylte 38. Da blir det dessverre Dressmann eller Cubus. Sorry!

Søren!! Jeg som leter etter en mann som er ca. 40!! Jeg faller for sexy mannerumper og de finnes ikke blant Cubus- og Dressmanndongerimenn :P Må nok gå litt ned i alder allikevel *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...