Gå til innhold

Dongeribukse mann 39 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• morsan

7

• ShitDiddelyDo

5

• Kalevaala

5

Mest aktive i denne tråden

Søren!! Jeg som leter etter en mann som er ca. 40!! Jeg faller for sexy mannerumper og de finnes ikke blant Cubus- og Dressmanndongerimenn :P Må nok gå litt ned i alder allikevel *sukk*

Det er mye lekkert å finne i gruppen 32-38, altså. Du burde vurdere det;)

Jeg er for øvrig helt enig med dem som sier at det heter jeans. Dongribukse føles veldig 1950. Olabukse er også feil, men da er vi nok oppe på syttitallet, tror jeg.

De siste 20 årene har vi i hvert fall sagt jeans, men dere henger muligens litt etter der nede på sørlandet, og det er jo ikke din feil. ;)

Jeg prøvde å finne ut om det er en artikkel eller lignende om "språkfenomenet" jeans vs dongeri vs olabukse, og da fant jeg ut at det finnes en egen facebook-gruppe for dem som sier "dongeri"! ;-)

Jammen fint at folk finner viktige saker å engaasjere seg i - LOL.

http://www.facebook.com/group.php?gid=2363569042

Jeg er for øvrig helt enig med dem som sier at det heter jeans. Dongribukse føles veldig 1950. Olabukse er også feil, men da er vi nok oppe på syttitallet, tror jeg.

De siste 20 årene har vi i hvert fall sagt jeans, men dere henger muligens litt etter der nede på sørlandet, og det er jo ikke din feil. ;)

Nei, det heter dongeribukse og dongrijakke. Jeans er det da nesten ingen som sier.

Sant nok, men den kjekkeste og vakreste mannen jeg vet om er over 40.... Brad Pitt-go home tenker jeg når jeg ser ham :P

Den vakreste rl-mannen jeg vet om er 45, men han er sjelden, og jeg ser jo at det er flere godbiter blant de litt yngre. Innrøm det, det er veldig langt mellom de _kjekke_ mannfolka på 45? Nesten like langt mellom dem som det er mellom de superhotte damene på samme alder. Flertallet av 45-årige menn er halvskalla gamle kæiller med mage...:)

Annonse

Jeg prøvde å finne ut om det er en artikkel eller lignende om "språkfenomenet" jeans vs dongeri vs olabukse, og da fant jeg ut at det finnes en egen facebook-gruppe for dem som sier "dongeri"! ;-)

Jammen fint at folk finner viktige saker å engaasjere seg i - LOL.

http://www.facebook.com/group.php?gid=2363569042

Hehe :-)

For å tiltrekke seg flere medlemmer har de også gjort følgende grep:

"...etter mye påtrykk fra medlemmene er klubben også åpen for de som sier Olabukse innimellom dongeripratet.."

Gjest togli

Den vakreste rl-mannen jeg vet om er 45, men han er sjelden, og jeg ser jo at det er flere godbiter blant de litt yngre. Innrøm det, det er veldig langt mellom de _kjekke_ mannfolka på 45? Nesten like langt mellom dem som det er mellom de superhotte damene på samme alder. Flertallet av 45-årige menn er halvskalla gamle kæiller med mage...:)

Enig!! Nå har jeg vært singel i et år og denne mannen er den eneste over 40 jeg har syntes var kjekk å se på ;)

Helt utrolig, jeg møtte en hot mann på 55 år for et par uker siden. Men han var dessverre gift. Det er få av dem over 40 så hva skal jeg gjøre egentlig, jeg orker ikke en sidrumpa gubbe.

Gjest togli

Helt utrolig, jeg møtte en hot mann på 55 år for et par uker siden. Men han var dessverre gift. Det er få av dem over 40 så hva skal jeg gjøre egentlig, jeg orker ikke en sidrumpa gubbe.

Jeg var på sushiaften med en hot fyr i kveld.. Han var sikkert 55, så hadde jeg vært i den alderen så hadde jeg blitt med ham hjem!

Annonse

Johnny Depp er gift, Dorthe! Hvis ikke så kunne du lånt ham av meg sånn innimellom :P

Knis, han må være den eneste mannen i verden jeg driter i om er gift. Jeg tar ham med hud og hår uansett ;o)

Men jeg er ikke så hot som Vanessa Paradis da så jeg måtte vel lagt ham i narkose :o)

http://4.bp.blogspot.com/-4M3ge6ReUPo/TastSJfTjRI/AAAAAAAAAuI/DyLiXk2om98/s640/Johnny+Depp+Vanessa+Paradis+1.jpg

Gjest togli

Knis, han må være den eneste mannen i verden jeg driter i om er gift. Jeg tar ham med hud og hår uansett ;o)

Men jeg er ikke så hot som Vanessa Paradis da så jeg måtte vel lagt ham i narkose :o)

http://4.bp.blogspot.com/-4M3ge6ReUPo/TastSJfTjRI/AAAAAAAAAuI/DyLiXk2om98/s640/Johnny+Depp+Vanessa+Paradis+1.jpg

Haha:))

Du er like gæren som ei venninne av meg. Hun hadde skilt seg på flekken om hun fikk Johnny Depp ;)

Haha:))

Du er like gæren som ei venninne av meg. Hun hadde skilt seg på flekken om hun fikk Johnny Depp ;)

Han tror jeg må være den eneste mannen jeg kunne ha giftet meg med og det er ikke for pengenes skyld. Dem kan han bare beholde for seg sjøl.

Men kanskje jeg kunne leid ham ut innimellom. Jeg tror faktisk ikke det hadde vært noe problem ;o) Kanskje jeg kunne blitt rik på det...

Gjest togli

Han tror jeg må være den eneste mannen jeg kunne ha giftet meg med og det er ikke for pengenes skyld. Dem kan han bare beholde for seg sjøl.

Men kanskje jeg kunne leid ham ut innimellom. Jeg tror faktisk ikke det hadde vært noe problem ;o) Kanskje jeg kunne blitt rik på det...

Du er bare genial Dorthe! Tror du må ha litt sunnmørsblod i deg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...