Gå til innhold

Er det ok at kassadama bruker hijab?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

*S*

Det må isåfall ha vært dagen etter bankstreiken som ikke ble noe av. Jeg betalte noe den dagen med kort, og da virket selgeren lettere overrasket over at jeg ikke dro frem en bunke kontanter;-)

Jeg solgte et objektiv og brukte pengene jeg fikk cash for det objektivet til å kjøpe et annet objektiv, og det var omtrent som om fyren i butikken skvatt da jeg dro fram sedler. :)

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Sør

4

• Dorthe

4

• Ugga

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest sedetann

De har internett i Sør Afrika (det var der jeg bodde da jeg først kom å DOL).

Jeg tviler ikke på det. Men hadde jeg vært der på ferie, ville jeg neppe brukt et sekund på å sitte på dol. Jeg hadde ridd på sjiraffer og prøvd meg som løvetemmer feks.

Hva?! Noe så vanlig som hijab er blitt!

Jeg tenker ikke over det jeg, om folk har hijab på seg.

Derimot ønsker jeg ikke ansiktsdekkende plagg i offentlige sammenhenger (og da mener jeg ikke i gatene, men i undervisning osv, der det er viktig å se hverandre ansikter).

Gjest togli

''Men det har jo minst halvparten av alle kvinnelige kassadamer uansett og ikke mye vi kan gjøre med det.

''

Ups - ser at vi bor på helt forskjellige steder. Tror knapt jeg har sett en kvinnelig kassadame med hijab...!

Hehe, det samme tenkte jeg ;) Jeg tror aldri jeg har sett en butikkansatt med hijab her på sunnmøre ;)

Her er hijab såpass sjelden at minstemor snur seg etter dem på gata :P

Annonse

Gjest andegakk

Det er ok for meg. Men hadde nok stusset om hun hadde burka.... er muligens lite aktuelt da damer som må gå med burka vel ikke får jobbe heller? (Her er jeg litt på tynn is...)

''er muligens lite aktuelt da damer som må gå med burka vel ikke får jobbe heller?''

Neppe noen vettuge butikksjefer som vil ha en Burka-dame i kassen.

Hehe, det samme tenkte jeg ;) Jeg tror aldri jeg har sett en butikkansatt med hijab her på sunnmøre ;)

Her er hijab såpass sjelden at minstemor snur seg etter dem på gata :P

Det er såpass sjelden her jeg bor også, at junior da han var yngre snudde seg etter dem på gata i Oslo sentrum.

Annonse

...men det må være veldig deilig å slippe badhair-days :))

Ja, det kan ha sine fordeler :-)

Vi får begynne å gå med slike:

http://www.norskflid.no/fileshare/filarkivroot/Bunad/More%20og%20romsdal/Felles%20tilbeh%C3%B8r%20kvinnebunader/koneskaut_Large.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...