Gå til innhold

Hva annet enn potetsalat til kjøtt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• morsan

4

• meg__123!

4

• Mirabell

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Woka grønnsaker!

Hvis du skal grille så har du diverse grønnsaker som f.eks. sopp, paprika, sukkererter, masse purreløk er yummi!, olivenolje, pepper og litt salt i aluminiumsfolie og pakker lett inn. La dette stå på grillen i ca 5-10 min og nyt det sammen med alt fra kjøtt til fisk :)

Annonse

Woka grønnsaker!

Hvis du skal grille så har du diverse grønnsaker som f.eks. sopp, paprika, sukkererter, masse purreløk er yummi!, olivenolje, pepper og litt salt i aluminiumsfolie og pakker lett inn. La dette stå på grillen i ca 5-10 min og nyt det sammen med alt fra kjøtt til fisk :)

Nam :)

Gjest togli

Nam :)

Rågodt, ja! Og jeg tror jeg skal prøve å ha i litt soyasaus neste gang:)

Noe annet jeg gjerne har på grillen er dette: Aluminiumsfolie fylles med en laksefilet med masse sitronpepper på. Deretter har jeg over flust av purreløk og evt andre grønnsaker. På toppen legger jeg en dæsj creme fraiche eller rømme. Et helt måltid i seg selv, utrolig lettvint og noe av det beste som finnes :)

Noe annet jeg gjerne har på grillen er dette: Aluminiumsfolie fylles med en laksefilet med masse sitronpepper på. Deretter har jeg over flust av purreløk og evt andre grønnsaker. På toppen legger jeg en dæsj creme fraiche eller rømme. Et helt måltid i seg selv, utrolig lettvint og noe av det beste som finnes :)

Åh, det skal jeg prøve :) Det er vel like godt i stekovnen også det?

candyqueen_83

Men hva er vitsen med å grille når du baker det i folie? Da kan du jo likegodt slenge det i stekeovnen. Når jeg først skal grille liker jeg å få den gode grillsmaken på fisk, kjøtt og grønnsaker :o)

Gjest annlovinda

Woka grønnsaker!

Dette skal prøves ved neste grilling her hos oss :)

Gjest Kayia

Woka grønnsaker!

Om du i tillegg legger en klatt blåmuggost øverst og heller en bitteliten svett fløte blir det bare en helt nyyyydelig saus :)

Annonse

Gjest Hulderen

Men hva er vitsen med å grille når du baker det i folie? Da kan du jo likegodt slenge det i stekeovnen. Når jeg først skal grille liker jeg å få den gode grillsmaken på fisk, kjøtt og grønnsaker :o)

Jeg er helt enig med deg. Skjønner heller ikke hvorfor grillsmaken skal fjernes ved hjelp av folie.

Gjest togli

Sant nok ;)

Hvordan griller du grønnsakene? Legger dem rett på grillen eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...