Gå til innhold

Høyre vil kutte sommerferien til skoletaperne

Anbefalte innlegg

Sommerskolen i Oslo går helt til vgs-nivå (som politikeren snakket om). Noen av kursene er for de som står i fare for å stryke i viktige fag. Man kan til og med ta ny eksamen. Eksempel:

http://www.sommer.osloskolen.no/satsing/satsing2.shtml

Kommentaren min var først og fremst myntet på dette med golf- og tennistimer :-)

Fortsetter under...

På vgs-nivå holdes det sommerskolekurs for de som står i fare for å stryke i viktige fag. Man kan til og med få ta ny eksamen. Eksempel:

http://www.sommer.osloskolen.no/satsing/satsing2.shtml

Det er utrolig mange gode tilbud i regi av sommerskolen!

''Det hadde ikke jeg forstått var nødvendig lærdom''

Men typiske sommer-kurstilbud som golfskole, fotballskole, sommer-kulturskole o.l. til barn er vel mer for å holde dem i aktivitet mens foreldrene er på jobb og ikke fordi lærdommen er "nødvendig".

Minstemann har gått på fotballskole hver sommer fordi eldstemann er trener på fotballskolen. Ellers så har jo han først og fremst vært hos faren om sommeren

Sommerskolen i Oslo er for elever som bor og / eller går på skole i Oslo resten av året.

Å, jeg vil også ha sommerskole! Jeg vil at nurket skal bli statsminister, så da må det jobbes seriøst allerede nå. Så urettferdig, altså. Alltid er det Oslo som får det kule:/

Kommentaren min var først og fremst myntet på dette med golf- og tennistimer :-)

Jeg tror det er mange av elevene i osloskolen er veldig dårlige i golf...

Noen av de mest populære kursene, er de som inneholder litt svømming. Og det er vi jo positive til, ikke sant? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...