Gå til innhold

Jeg tror jeg er i ferd med å klikke...

Anbefalte innlegg

...sitter her forran pcèn og laster ned Elton John musikk... Har lastet ned opp til flere sanger iløpet av det siste døgnet, jeg hører på dem, og jeg liker dem faen skjæra meg også. Problemet er at jeg ettersom jeg faktisk finner flere og flere sanger jeg liker. så laster jeg ned fler. Altså problemet blir større og større, og nå merker jeg at abstinensene begynner å gjøre seg gjeldene i det øyeblikk jeg ikke lenger hører den nydelige stemmen til denne homofile figuren.

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette.

Hva blir det neste? Prince?

Det er faktisk nummeret før jeg går til det skrittet å legge noen av sangene til Elton på playlista...:o/

Så kjære doktor Dahl og andre, finnes det noe jeg kan "ta" mot dette problemet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36702-jeg-tror-jeg-er-i-ferd-med-%C3%A5-klikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg ikke kan foreslå konkret behandling, skal du i det minste vite at du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår din følelse av total verdiløshet.

Hva med å prøve skikkelig musikk?

lol..

*klapper sdd paa hodet*

det gaar nok over skal du se..

Annonse

Om jeg ikke kan foreslå konkret behandling, skal du i det minste vite at du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår din følelse av total verdiløshet.

Siden du kan rekvirere behandlende musikk...Hva bør slike folk som SDD lytte på for å komme over traumene sine?

Tusen takk for svar, og noen trøstens ord!

Men hva mener doktoren er skikkelig musikk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...