SierDuDet Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 ...sitter her forran pcèn og laster ned Elton John musikk... Har lastet ned opp til flere sanger iløpet av det siste døgnet, jeg hører på dem, og jeg liker dem faen skjæra meg også. Problemet er at jeg ettersom jeg faktisk finner flere og flere sanger jeg liker. så laster jeg ned fler. Altså problemet blir større og større, og nå merker jeg at abstinensene begynner å gjøre seg gjeldene i det øyeblikk jeg ikke lenger hører den nydelige stemmen til denne homofile figuren. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Hva blir det neste? Prince? Det er faktisk nummeret før jeg går til det skrittet å legge noen av sangene til Elton på playlista...:o/ Så kjære doktor Dahl og andre, finnes det noe jeg kan "ta" mot dette problemet? 0 Siter
flisa Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Når ble du så slem? :-) ...ja. det har visst klikka for deg... 0 Siter
Gjest drmedpsykprobl Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Selvsagt, unge mann. Det beste du kan gjøre mot dette, er å sette på siste albumet til Sputnik og danse rundt i rommet. Når sangen er ferdig, tar du en dram og legger deg. I morgen når du våkner, er du bedre. 0 Siter
conan Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Bare pass det så du ikke tar en overdose av Nikita. Jeg har hørt at bivirkningen kan være grusomme og uopprettlige.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Om jeg ikke kan foreslå konkret behandling, skal du i det minste vite at du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår din følelse av total verdiløshet. Hva med å prøve skikkelig musikk? 0 Siter
Camilla Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Om jeg ikke kan foreslå konkret behandling, skal du i det minste vite at du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår din følelse av total verdiløshet. Hva med å prøve skikkelig musikk? lol.. *klapper sdd paa hodet* det gaar nok over skal du se.. 0 Siter
Filofaxen Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Jeg som prøver sende deg ordentlig musikk. *klem* 0 Siter
stone Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Tror sannelig det er et virus som går for tiden, så bare ta det med ro. Idag har jeg hørt to LP-plater med Elton John, og i går så jeg et tv-show med han........ Det går sikkert over...tror jeg..... 0 Siter
stone Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Om jeg ikke kan foreslå konkret behandling, skal du i det minste vite at du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår din følelse av total verdiløshet. Hva med å prøve skikkelig musikk? Siden du kan rekvirere behandlende musikk...Hva bør slike folk som SDD lytte på for å komme over traumene sine? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. oktober 2001 Forfatter Skrevet 11. oktober 2001 Om jeg ikke kan foreslå konkret behandling, skal du i det minste vite at du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår din følelse av total verdiløshet. Hva med å prøve skikkelig musikk? Tusen takk for svar, og noen trøstens ord! Men hva mener doktoren er skikkelig musikk? 0 Siter
Gjest Pølsemann Skrevet 11. oktober 2001 Skrevet 11. oktober 2001 Stikk en tur innom meg så skal jeg blåse vekk samtlige spor av homo-John, så du blir skikkelig manne-mann igjen. Skal vi si i 20 tiden? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Om jeg ikke kan foreslå konkret behandling, skal du i det minste vite at du har min dypeste medfølelse. Jeg forstår din følelse av total verdiløshet. Hva med å prøve skikkelig musikk? LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.