Gå til innhold

jeg hater undulater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hver kveld når jeg legger med med en sukkende hund under dyna tenker jeg at det kunne ikke vært bedre :o)

Under dyna...? Æsj......:/

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

23

• tonie

18

• Colette

13

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Au! Stakkars liten! Så heldig han var som hadde snarrådige eiere:) Det må ha tatt lang tid for nebbet å vokse ut?

Det er så fint når de er så tamme at de kan fly fritt, men samtidig er det lett at de kommer ut for ulykker da. Vi hadde en da jeg vokste opp som fløy ned og satte seg på snuten til en fuglehund. Det gikk ikke bra...

Dere som har fuglene flyende rundt inne.. Har dere alle vinduer og dører lukket hele tida?? Her står dører og vinduer på vidt gap hele døgnet nesten hele året. Orker ikke ha det så tett.

candyqueen_83
Skrevet

Under dyna...? Æsj......:/

Under dyna ja. Mitt liv med hund innebærer hund både i senga og sofaen. Og ellers alltid der hvor jeg er. Han ligger til og med og venter på meg utenfor dusjen så han kan slurpe i seg vannet fra kabinettet etterpå :P

Skrevet

Dere som har fuglene flyende rundt inne.. Har dere alle vinduer og dører lukket hele tida?? Her står dører og vinduer på vidt gap hele døgnet nesten hele året. Orker ikke ha det så tett.

Jeg pleier ikke å ha vinduene åpne vinterstid, bare ventilene. Jeg er en frysepinn. Om sommeren er det ikke noe problem. Da kan de jo bare fly som de vil:)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg pleier ikke å ha vinduene åpne vinterstid, bare ventilene. Jeg er en frysepinn. Om sommeren er det ikke noe problem. Da kan de jo bare fly som de vil:)

Så de flyr ikke ut, og blir borte?

Gjest Høstløv
Skrevet

Under dyna ja. Mitt liv med hund innebærer hund både i senga og sofaen. Og ellers alltid der hvor jeg er. Han ligger til og med og venter på meg utenfor dusjen så han kan slurpe i seg vannet fra kabinettet etterpå :P

Det høres fryktelig ulekkert ut.

Da vil jeg også hellere ha en undulat i bur enn en slikkende, siklende hund i senga og under dyna. Uaaa!!

candyqueen_83
Skrevet

Da vil jeg også hellere ha en undulat i bur enn en slikkende, siklende hund i senga og under dyna. Uaaa!!

Min sikler ikke men. Hadde jeg hatt en krøllete, eller langhåret und hadde jeg kanskje ikke hatt han der, men jeg vet ikke.

candyqueen_83
Skrevet

Tror nesten ikke jeg kjenner en eneste hundeeier som ikke har hunden i senga :o)

Skrevet

Så de flyr ikke ut, og blir borte?

Neida, de pleier ikke å dra så langt. De vet hvor de får favorittmaten sin.

candyqueen_83
Skrevet

Neida, de pleier ikke å dra så langt. De vet hvor de får favorittmaten sin.

Okei. Trodde vinduene måtte holdes igjen for at de ikke skulle fly ut jeg.

Skrevet

Hehe! Ja, ikke sant? Ulekkert var ordet jeg lette etter.

Og så hunder da, som putter snuten opp i alt fra rumper til råtne dyrelik i skogen, og som er fulle av flått og lopper og jeg vet ikke hva. Grøss. Nei, i senga vil jeg ha det rent:)

candyqueen_83
Skrevet

Hehe! Ja, ikke sant? Ulekkert var ordet jeg lette etter.

Og så hunder da, som putter snuten opp i alt fra rumper til råtne dyrelik i skogen, og som er fulle av flått og lopper og jeg vet ikke hva. Grøss. Nei, i senga vil jeg ha det rent:)

I senger er det aldri rent ;O) Du deler nok den med tusenvis av andre dyr.

Skrevet

Okei. Trodde vinduene måtte holdes igjen for at de ikke skulle fly ut jeg.

De FÅR fly ut bare det ikke er iskaldt ute. Er de veldig tamme pleier de ikke å dra så langt:)

Gjest Høstløv
Skrevet

Tror nesten ikke jeg kjenner en eneste hundeeier som ikke har hunden i senga :o)

Jeg har aldri hatt hund, men jeg trodde at hunder sov i hundesengen om natta. De har jo så fine kurver.

Sønnen min hadde hund en periode, den fikk ikke lov til å sovne i sengen, men allikevel lå den i sengen sammen med sønnen om morgenen, ikke vet jeg hvordan de fikk plass, for hunden veide 60 kg og var stor som en ponni. Sønnen var flyttet hjemmefra.

Skrevet

I senger er det aldri rent ;O) Du deler nok den med tusenvis av andre dyr.

Ja, jeg synes det er mer enn nok med den vanlige midden:)

candyqueen_83
Skrevet

De FÅR fly ut bare det ikke er iskaldt ute. Er de veldig tamme pleier de ikke å dra så langt:)

Ja, men jeg trodde liksom at de helst ikke burde fly ut. Hører jo om savnede undulater støtt og stadig, så jeg har tenkt at det har vært et uhell at de har kommet seg ut.

Skrevet

Oi, stakkars :o( Jeg visste ikke at nebbet vokste ut igjen jeg.

Jo. nebbet fungerer omtrent som en negl:-) Skjønner at du koser deg med hunden din da:-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har aldri hatt hund, men jeg trodde at hunder sov i hundesengen om natta. De har jo så fine kurver.

Sønnen min hadde hund en periode, den fikk ikke lov til å sovne i sengen, men allikevel lå den i sengen sammen med sønnen om morgenen, ikke vet jeg hvordan de fikk plass, for hunden veide 60 kg og var stor som en ponni. Sønnen var flyttet hjemmefra.

Hundesengene er fine på dagtid ;O) Selv om min da som oftest ligger i sofaen og purker.

Man har alltid plass til hunden i senga samme hvor stor den er ;O) Det er bare å klamre seg fast i sengekanten. Haha :o)

Gjest Høstløv
Skrevet

Ja, jeg synes det er mer enn nok med den vanlige midden:)

Ja, det er jeg enig i.

Det holder lenge med de der dyr og det smuss vi selv tar med oss i senga, ikke om jeg vil ha det fra en hund i tillegg.

candyqueen_83
Skrevet

Jo. nebbet fungerer omtrent som en negl:-) Skjønner at du koser deg med hunden din da:-)

Ja, vi koser oss :o) Vet ikke om det er samboeren min eller jeg som maser mest på bikkja om at han skal sove hos oss. Samboeren som hadde et krav om at hunden skulle sove i sin egen seng ;O))) Og at han ikke skulle i sofaen. Haha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...