Gå til innhold

jeg hater undulater

Anbefalte innlegg

Ja, men jeg trodde liksom at de helst ikke burde fly ut. Hører jo om savnede undulater støtt og stadig, så jeg har tenkt at det har vært et uhell at de har kommet seg ut.

Som jeg har skrevet flere ganger nå, har man fuglene fra de er egg kan man få dem så tamme at man kan slippe dem løs i hagen uten at de stikker av. De vet hvor de får tak i den maten de liker best, og kommer inn når de er sultne.

Nå holder det. Jeg er lei av denne diskusjonen. La oss konkludere med at vi mennesker er forskjellige. Noen liker fugler og noen liker hunder. Noen liker til og med edderkopper:)

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

23

• tonie

18

• Colette

13

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Au! Stakkars liten! Så heldig han var som hadde snarrådige eiere:) Det må ha tatt lang tid for nebbet å vokse ut?

Det er så fint når de er så tamme at de kan fly fritt, men samtidig er det lett at de kommer ut for ulykker da. Vi hadde en da jeg vokste opp som fløy ned og satte seg på snuten til en fuglehund. Det gikk ikke bra...

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok. Men det var nok noen uker. Jeg husker i hvert fall godt at jeg så at det kom nytt nebb etter hvert:-)

Av en eller annen grunn ble Petter med buret, med onkelen min på hytta. Og de klarte og slippe han ut så han ble borte..Husker enda at faren min satte seg på sengen min en morgen for og fortelle det triste budskapet, og at de skulle kjøpe en ny. Men det ble aldri helt det samme.

Jeg opplevde forresten noe rart i fjor. Det kom en kar innom jobben vår, og sa at han hadde en papegøye som hadde flydd ut og blitt borte. Jeg engasjerte meg som vanlig:-) 2-3 dager senere fikk jeg sms fra eieren om at fuglen hadde kommet til rette. Helt utrolig :-)

Ja, vi koser oss :o) Vet ikke om det er samboeren min eller jeg som maser mest på bikkja om at han skal sove hos oss. Samboeren som hadde et krav om at hunden skulle sove i sin egen seng ;O))) Og at han ikke skulle i sofaen. Haha.

He..he...Jeg synes jeg har hørt noe lignende før:-) "Ikke dyr i senga" - LOL:-)

candyqueen_83

Som jeg har skrevet flere ganger nå, har man fuglene fra de er egg kan man få dem så tamme at man kan slippe dem løs i hagen uten at de stikker av. De vet hvor de får tak i den maten de liker best, og kommer inn når de er sultne.

Nå holder det. Jeg er lei av denne diskusjonen. La oss konkludere med at vi mennesker er forskjellige. Noen liker fugler og noen liker hunder. Noen liker til og med edderkopper:)

Hva skjer? Jeg skriver at det er dette jeg har trodd tidligere.. Har jo skjønt nå at det ikke er sånn...

Annonse

Stått opp med feil bein idag?

Alle som vil opp i senga mi må dusje daglig!:) I senga vil jeg ha det rent, og hunder er jo overalt og roter i løpet av en dag.

Ok:-) Jeg respekterer din mening:-) Jeg har aldri hatt en hund i senga, men katter har forekommet. Men de er jo ikke så skitne av seg da:-)

Hva skjer? Jeg skriver at det er dette jeg har trodd tidligere.. Har jo skjønt nå at det ikke er sånn...

Ok, unnskyld. Jeg har så lett for å miste tålmodigheten når jeg føler at jeg bare sitter gjentar meg selv. Der ser du, jeg er altfor utålmodig til å ha hund. Jeg er et fuglemenneske som liker å fly fra det ene til det andre;)

Regner med at den bikkja har vært ute og gjort både det ene og det andre, samtidig som den har vært i kontakt med litt av hvert på turene. Ikke alle finner det sjarmerende og dra slikt opp i senga.

Nei, jeg skjønner det. Men jeg tenker ikke "skitt" i alle sammenhenger.

Annonse

candyqueen_83

Ok, unnskyld. Jeg har så lett for å miste tålmodigheten når jeg føler at jeg bare sitter gjentar meg selv. Der ser du, jeg er altfor utålmodig til å ha hund. Jeg er et fuglemenneske som liker å fly fra det ene til det andre;)

Men jeg har ikke bedt deg gjenta det. Jeg spurte en gang om man måtte ha vinduene igjen, fordi jeg trodde de ikke burde fly ut. Deretter skrev jeg jo hva jeg trodde tidligere. Jeg forstod deg etter første gangen. Men nå er denne diskusjonen over. Glad ikke alle bare vil ha en hund, for det er mye ansvar, og krever at man VIRKELIG vil ha den.

Gjest doing

Ikke for meg. Jeg ser på det som nærhet og kos med et kjæledyr, som er mye viktigere enn en steril seng. Sterile omgivelser oppnår vi aldri, uansett.

Nå spurte du hva som var æsj med det og det svarte jeg på sett fra mitt ståsted :) At du og andre liker å kose med dyr i senga er jo noe dere fritt velger å gjøre.

Men jeg har ikke bedt deg gjenta det. Jeg spurte en gang om man måtte ha vinduene igjen, fordi jeg trodde de ikke burde fly ut. Deretter skrev jeg jo hva jeg trodde tidligere. Jeg forstod deg etter første gangen. Men nå er denne diskusjonen over. Glad ikke alle bare vil ha en hund, for det er mye ansvar, og krever at man VIRKELIG vil ha den.

Ja, det tror jeg nok du har rett i. Man skaffer ikke hund sånn helt uten videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...