Gå til innhold

jeg hater undulater

Anbefalte innlegg

Ja, vi har ikke blitt syke enda :o) Dusje gjør vi hver morgen og, så jeg tror ikke vi er så skitne og ekle når vi møter andre folk likevel. Hehe ;O)

Nei, herregud...man blir da ikke syk av og ha et dyr i senga. Hvor lite robuste og motstandsdyktige skal vi mennesker bli...det lurer jeg på.

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

23

• tonie

18

• Colette

13

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Ikke jeg heller, men akkurat hund i senga er ensbetydende med skitt.

Labbene blir tørket over, og pelsen blir jevnlig tørket over med en fuktig klut i tillegg til at han blir dusja noen ganger i måneden. Resten av møkka får bare være velkommen ;O)

Nå spurte du hva som var æsj med det og det svarte jeg på sett fra mitt ståsted :) At du og andre liker å kose med dyr i senga er jo noe dere fritt velger å gjøre.

OK:-) Hver sin lyst og hver sin smak. Jeg er egentlig bare litt bekymret over den renslighetsmanien som er i ferd med og ta fullstendig overhånd i vår tid. Den er så ille at den påvirker til og med vår evne til og kose oss.

Annonse

Gjest doing

OK:-) Hver sin lyst og hver sin smak. Jeg er egentlig bare litt bekymret over den renslighetsmanien som er i ferd med og ta fullstendig overhånd i vår tid. Den er så ille at den påvirker til og med vår evne til og kose oss.

Ja, hver sin smak :) Jeg synes imidlertid ikke det at man ikke ønsker å ha husdyr i senga har så mye med overdrevent renslig å gjøre. Da han man neppe i utgangspunktet dratt dyr i hus en gang :)

Ja, hver sin smak :) Jeg synes imidlertid ikke det at man ikke ønsker å ha husdyr i senga har så mye med overdrevent renslig å gjøre. Da han man neppe i utgangspunktet dratt dyr i hus en gang :)

Jeg tenker ikke bare på i denne sammenhengen. men i mange sammenhenger. Jeg skjønner at det ikke passer alle og ha dyr i senga:-)

Annonse

Det øverste er vel ikke et ordentlig bur, men de lenger ned kan du finne i alle størrelser. Jeg synes de er vakre. MIne fugler har bare vært i buret for å hente mat og sove, så da spiller det ingen rolle om det ikke er så stort.

Kan fugler bli stuerene da? Hvor gjør de ifra seg? Fugler har flytende avføring, og ville fugler slipper det gjerne fra seg mens de flyr...jeg har ofte lurt på hvordan det går an å ha fugler inne uten å få gulvet fullt av fugleskitt.

Gjest oki-nawa

Et akvarium pynter hvertfall litt opp. Og den duringa i pumpa er beroligende :o) Jeg har ikke akvarium selv da men.

Selv om en fugl er tam ser jeg ikke akkurat på en fugl som et dyr å kose med.

Jeg synes ikke fisk er noe godt å kose med heller. Men det finnes da folk som klapper og koser på reptiler, rotter og edderkopper, så jeg synes egentlig ikke det med fugler er så rart. Men jeg synes ikke noe om ha dyr i bur.

Jeg skjønner heller ikke at folk orker å ha fugler. Hva er vitsen? Ikke er det veldig pent å se på et fuglebur, ikke kan man kose noe særlig med den, og så bråker dem som et hel....!

'' ikke kan man kose noe særlig med den''

En venninne kjøpte en undulat til bestemoren sin, og den fuglen var så tam at den sat i håret til dama mens hun gikk rundt i huset, og også satte seg på blyanten hennes når hun løste kryssord.

candyqueen_83

'' ikke kan man kose noe særlig med den''

En venninne kjøpte en undulat til bestemoren sin, og den fuglen var så tam at den sat i håret til dama mens hun gikk rundt i huset, og også satte seg på blyanten hennes når hun løste kryssord.

En fugl i håret er ikke kos for meg da men ;O))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...