Lillemus Skrevet 9. juli 2011 Skrevet 9. juli 2011 Foreløbig ingenting, skal ut og kjøre en liten tur straks, men etterpå tror jeg det blir litt sjokoladekaffe med baileys i. ) Nammenam. 0 Siter
siameser Skrevet 9. juli 2011 Skrevet 9. juli 2011 Svart kaffe, helt fersk og nymalt. Det må være en av de mest geniale tingene som er funnet opp. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. juli 2011 Skrevet 9. juli 2011 Drakk vann til middagen, tok et glass Pepsi Max i sted og skal nå lage meg en kopp kaffe. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. juli 2011 Skrevet 9. juli 2011 Foreløbig ingenting, skal ut og kjøre en liten tur straks, men etterpå tror jeg det blir litt sjokoladekaffe med baileys i. ) Nammenam. Sjokoladekaffe med Baileys!? *puke* Ja ja 0 Siter
-ssi Skrevet 9. juli 2011 Skrevet 9. juli 2011 Pepsi Max, men det blir kanskje en jordbærcider når jeg er ferdig å stryke, pakke, vaske og rydde. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juli 2011 Skrevet 9. juli 2011 Sjokoladekaffe med Baileys!? *puke* Ja ja ''Sjokoladekaffe med Baileys!?'' Det er nammenam! Den eneste formen for kaffe jeg får i meg. ) Men nå spørs det om det blir en kopp te istedet - det dukket nemlig opp en skål med småsjokolade her... 0 Siter
Gjest Gjøkeniburet Skrevet 9. juli 2011 Skrevet 9. juli 2011 Avkjøltt hvitvin fra Australie. Rosemount GTR. Anbefales på det varmeste :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 9. juli 2011 Skrevet 9. juli 2011 Te brygga på kamille og mynte fra urtebedet (les: gjørmehullet) :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.