Gå til innhold

Hva drikker du i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløbig ingenting, skal ut og kjøre en liten tur straks, men etterpå tror jeg det blir litt sjokoladekaffe med baileys i. :o) Nammenam.

Skrevet

Svart kaffe, helt fersk og nymalt. Det må være en av de mest geniale tingene som er funnet opp.

Gjest segunda
Skrevet

Drakk vann til middagen, tok et glass Pepsi Max i sted og skal nå lage meg en kopp kaffe.

Gjest Elextra
Skrevet

Foreløbig ingenting, skal ut og kjøre en liten tur straks, men etterpå tror jeg det blir litt sjokoladekaffe med baileys i. :o) Nammenam.

Sjokoladekaffe med Baileys!?

*puke*

Ja ja :)

Skrevet

Pepsi Max, men det blir kanskje en jordbærcider når jeg er ferdig å stryke, pakke, vaske og rydde.

Skrevet

Sjokoladekaffe med Baileys!?

*puke*

Ja ja :)

''Sjokoladekaffe med Baileys!?''

Det er nammenam! Den eneste formen for kaffe jeg får i meg. :o) Men nå spørs det om det blir en kopp te istedet - det dukket nemlig opp en skål med småsjokolade her...

Gjest Gjøkeniburet
Skrevet

Avkjøltt hvitvin fra Australie. Rosemount GTR.

Anbefales på det varmeste :-)

Skrevet

Te brygga på kamille og mynte fra urtebedet (les: gjørmehullet) :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...