Gå til innhold

Amputerte James (29) slynget ut av berg-og-dal-b

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg er ikke sikker på om den funker i dette tilfelle, i så fall hadde antagelig tivoliet blitt anmeldt for diskriminering, husk at dette er USA med veldig strenge lover når det gjelder funksjonshemmede og alt er sikret i hue og ræva fordi de er redde for å bli anmeldt hvis noe gærnt skjer. De hadde garantert skikkelig sikkerutstyr for folk.

Du skulle sett de bandt meg fast for å trille meg to meter på flyet, ørten sikkerhetsseler, jeg fikk neste klaustrofobi.

Sorry... må le her nå..ser det for meg:)))

Husker da eksen og jeg dro til Malaysia.. da de skjønte at vi var døve (prata tegnspråk på flyet) vinka de oss til side når alle passasjerene skulle gå av i Kuala Lumpur... så ble vi plassert i et avlukke sammen med diverse "utskudd" som oss :P Vi lo så vi grein og syntes det var fryktelig komisk at vi nesten ble leid inn i en liten buss sammen med de andre "utskuddene"... men vi slapp iallefall å styre for å finne riktig gate til flyet videre :P

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Ugga

13

• Mandolaika

8

• frosken

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Men de fleste sånne berg-og-dalbaner har vel også en bøyle som tas ned over skuldrene?

Nja... Det er da mange berg-og-dal-baner som kun har hoftebøyler? På slike hvor man sitter i små vogner i alle fall, ikke de der man henger under skinnene, det blir noe annet.

Nå er det slik at veldig mange som sitter i rullestol ikke har noe problemer med å forflytte seg fra en rullestol og opp i et annet sete og antagelig er det fullt mulig å kjøre stolen helt inn til. Han har jo bare en manuell stol og den er jo ikke noe digert beist.

Men jeg tror ikke jeg hadde turt å ta den etter å ha sett festeanordningen.

''Men jeg tror ikke jeg hadde turt å ta den etter å ha sett festeanordningen.''

Nei, det er rart at han tok den hvis han så hvordan den var.

Ja. Og jeg husker vi ble opplært til å være veldig strenge på det der. Vi målte alle tvilstilfeller, og de som var 119 cm slapp ikke inn.

Stemmer. Har vært på Tusenfryd i sommer og de avviste flere små barn. Husker de målte min yngste veldig nøye da han var på grensa også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...