Gjest togli Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Jeg er ikke sikker på om den funker i dette tilfelle, i så fall hadde antagelig tivoliet blitt anmeldt for diskriminering, husk at dette er USA med veldig strenge lover når det gjelder funksjonshemmede og alt er sikret i hue og ræva fordi de er redde for å bli anmeldt hvis noe gærnt skjer. De hadde garantert skikkelig sikkerutstyr for folk. Du skulle sett de bandt meg fast for å trille meg to meter på flyet, ørten sikkerhetsseler, jeg fikk neste klaustrofobi. Sorry... må le her nå..ser det for meg:))) Husker da eksen og jeg dro til Malaysia.. da de skjønte at vi var døve (prata tegnspråk på flyet) vinka de oss til side når alle passasjerene skulle gå av i Kuala Lumpur... så ble vi plassert i et avlukke sammen med diverse "utskudd" som oss Vi lo så vi grein og syntes det var fryktelig komisk at vi nesten ble leid inn i en liten buss sammen med de andre "utskuddene"... men vi slapp iallefall å styre for å finne riktig gate til flyet videre 0 Siter
Ugga Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Nettopp, jeg var der for tre dager siden, så jeg er temmelig sikker på at jeg husker riktig - sitter med bilder her også:-) Ja, du har nok rett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Men de fleste sånne berg-og-dalbaner har vel også en bøyle som tas ned over skuldrene? Nja... Det er da mange berg-og-dal-baner som kun har hoftebøyler? På slike hvor man sitter i små vogner i alle fall, ikke de der man henger under skinnene, det blir noe annet. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Nå er det slik at veldig mange som sitter i rullestol ikke har noe problemer med å forflytte seg fra en rullestol og opp i et annet sete og antagelig er det fullt mulig å kjøre stolen helt inn til. Han har jo bare en manuell stol og den er jo ikke noe digert beist. Men jeg tror ikke jeg hadde turt å ta den etter å ha sett festeanordningen. ''Men jeg tror ikke jeg hadde turt å ta den etter å ha sett festeanordningen.'' Nei, det er rart at han tok den hvis han så hvordan den var. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Ja. Og jeg husker vi ble opplært til å være veldig strenge på det der. Vi målte alle tvilstilfeller, og de som var 119 cm slapp ikke inn. Stemmer. Har vært på Tusenfryd i sommer og de avviste flere små barn. Husker de målte min yngste veldig nøye da han var på grensa også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.