Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å forholde meg til sjefen min. Han er i 40 åra, fikser ikke small talk, har ikke humoristisk sans. Tydelig problemer med rutinearbeid slik jeg ser det. Er i sitt ess når han kan fortelle alt han kan, uten å svare på det han blir spurt om. Han er relativt ofte syk, spesielt mandag etter lønning. Når han kommer på jobb så ser han herjet ut. Han svetter veldig mye, lukter rart, slags låveaktig lukt, men han er ikke i nærheten av låver. Mange reagerer på han, ikke bare jeg. Han lyver, samt sier ting som passer der og da, uten å tenke på konsekvensene senere, at det vil gå tilbake på han.

Jeg kan ikke stole på han, og det er vanskelig. Hva kan være hans problem? For noe må det være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367078-rar-sjef/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Small talk er det vel flere som ikke fikser, så det trenger ikke bety så mye, annet enn at det sikkert er kjekt å fikse det hvis man er sjef. At han ikke har humoristisk sans er vel kanskje litt subjektivt? Hva mener du konkret med at han har problemer med rutinearbeid? At han ikke greier å lære seg rutinene? Det at han er i sitt ess når han kan fortelle alt han kan, uten å svare på det han blir spurt om, kan tyde på at han er usikker og/eller selvopptatt.

Det du skriver om at han relativt ofte er syk, og spesielt mandag etter lønning og at han da ser herjet ut, kan vel tyde på at han har skeiet helt ut på en eller annen måte. Svettingen og lukta har jeg ikke noe svar på. Hva hans problem kan være blir kun spekulasjoner fra min side.

Det er uansett veldig synd med en sjef som lyver og som man ikke kan stole på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367078-rar-sjef/#findComment-3196789
Del på andre sider

Small talk er det vel flere som ikke fikser, så det trenger ikke bety så mye, annet enn at det sikkert er kjekt å fikse det hvis man er sjef. At han ikke har humoristisk sans er vel kanskje litt subjektivt? Hva mener du konkret med at han har problemer med rutinearbeid? At han ikke greier å lære seg rutinene? Det at han er i sitt ess når han kan fortelle alt han kan, uten å svare på det han blir spurt om, kan tyde på at han er usikker og/eller selvopptatt.

Det du skriver om at han relativt ofte er syk, og spesielt mandag etter lønning og at han da ser herjet ut, kan vel tyde på at han har skeiet helt ut på en eller annen måte. Svettingen og lukta har jeg ikke noe svar på. Hva hans problem kan være blir kun spekulasjoner fra min side.

Det er uansett veldig synd med en sjef som lyver og som man ikke kan stole på.

Det jeg mente ang. rutinearbeid, er at han tydelig ikke trives når ting går i sin vante gang, når det ikke skjer noe spesielt. Hvis det gjør det, så blir han nesten som ruset, og de rutinene som burde vært fulgt opp, lar han ligge til ergrelse for mange. Det er fryktelig slitsomt å ha en slik som nærmeste overordnet. Alle er vi forskjellige men han skiller seg ut i forhold til resten av oss likevel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367078-rar-sjef/#findComment-3196794
Del på andre sider

Det jeg mente ang. rutinearbeid, er at han tydelig ikke trives når ting går i sin vante gang, når det ikke skjer noe spesielt. Hvis det gjør det, så blir han nesten som ruset, og de rutinene som burde vært fulgt opp, lar han ligge til ergrelse for mange. Det er fryktelig slitsomt å ha en slik som nærmeste overordnet. Alle er vi forskjellige men han skiller seg ut i forhold til resten av oss likevel.

Det er dessverre mange sjefer som ikke burde vært sjefer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367078-rar-sjef/#findComment-3196795
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...