Gjest Sol-65 Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Har så ekstremt tørre og såre øyne for tiden. Var hos optiker i vinter, da kunne han ikke se noe spesiellt. Hadde det på samme måte da. I tillegg vibrerer øynene til satdighet. Akkurat som om mange pulser slår. Noen som har opplevd noe lignende? Er det mer seriøst å gå til en øyenlege enn en optiker? 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Ved slike plager du beskriver, ville jeg heller ha gått til en øyenlege enn en optiker... 0 Siter
Gjest Sol-65 Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Ved slike plager du beskriver, ville jeg heller ha gått til en øyenlege enn en optiker... Får satse på at legen gir meg henvisning til øyenlege da:-) 0 Siter
frosken Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Har du prøvd å kjøpe "smøremiddel" på apoteket? Jeg husker ikke hva det heter, men det finnes noe uten resept til å ha på tørre og såre øyne. 0 Siter
Gjest Sol-65 Skrevet 11. juli 2011 Skrevet 11. juli 2011 Har du prøvd å kjøpe "smøremiddel" på apoteket? Jeg husker ikke hva det heter, men det finnes noe uten resept til å ha på tørre og såre øyne. Har ikke prøvd. Men det burde jeg kanskje prøve. Takk for rådet. 0 Siter
Gjest Sol-65 Skrevet 11. juli 2011 Skrevet 11. juli 2011 Du er ikke allergisk da? Ikke som jeg vet om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.