Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De maste om Katla på forsommeren ifjor også, etter at oppstyret rundt den første askeskyen hadde gått over. Da hadde de sett tydelige forandringer og dessuten funnet ut at de to ofte hadde utbrudd nær hverandre i tid, statistisk sett. Men det skjedde ingenting.

Jeg husker dette veldig godt fordi jeg nettopp hadde bestilt flybilletter for en formue til familiens USA-ferie...

Åja så det er bare litt snakk med andre ord :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja så det er bare litt snakk med andre ord :)

Jeg tør ikke påstå at det er "bare snakk", men media elsker mulige og umulige katastrofer, spesielt i agurktiden. Og når man begynner med omtrent konstant overvåkning av en vulkan som man ellers observerer med atskillig lengre mellomrom, er det vel ikke så rart at man ser "noe" innimellom.

Skrevet

Jeg tør ikke påstå at det er "bare snakk", men media elsker mulige og umulige katastrofer, spesielt i agurktiden. Og når man begynner med omtrent konstant overvåkning av en vulkan som man ellers observerer med atskillig lengre mellomrom, er det vel ikke så rart at man ser "noe" innimellom.

Ja, det er sant det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...