Gå til innhold

Facebook

Gjest Hvordan slette?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan slette?
Skrevet

Hvordan slette meldinger? Får bare til å arkivere og merke som ulest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også.. Fikk det til før,men ikke nå lengre...

Gjest segunda
Skrevet

Det lurer jeg på også.. Fikk det til før,men ikke nå lengre...

Det er et kryss i hjørnet oppe til høyre. Klikk på det.

Gjest slettinett
Skrevet

Gå inn på selve meldingen. Øverst litt til høyre finner du en knapp hvor det står "Actions" (jeg har den på engelsk) nedover i rullgardinen finner du delete message

Gjest slettinett
Skrevet

Det er et kryss i hjørnet oppe til høyre. Klikk på det.

Der arkivering, som de beskriver over her, ikke sletting

Gjest segunda
Skrevet

Der arkivering, som de beskriver over her, ikke sletting

Jeg sletter mine meldinger på denne måten. Jeg forstår ikke problemstillingen her.

Gjest slettinett
Skrevet

Jeg sletter mine meldinger på denne måten. Jeg forstår ikke problemstillingen her.

Nei du sletter dem ikke, les hva der står på det blå krysset da? Der står ARKIVERE.

Skrevet

Det er ikke noe blått kryss hos meg inne på meldinger så jeg har ikke mulighet til å slette gamle meldinger

Skrevet

Nei du sletter dem ikke, les hva der står på det blå krysset da? Der står ARKIVERE.

Jeg fant det. Når man går inn på meldinger så står det handlinger og den gir flere muligheter bl.a sletting :)

Gjest slettinett
Skrevet

Jeg fant det. Når man går inn på meldinger så står det handlinger og den gir flere muligheter bl.a sletting :)

Flinka :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...