Gå til innhold

Mer om aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• -På Dol av og til

6

• Lillemus

3

• laban

3

• ShitDiddelyDo

2

Gjest aldersforskjell

Jeg setter da ikke penger på andre folks forhold.

Om jeg hadde vært en av de som var i forholdet du beskriver, så betyr det jo implisitt at de har satset på det.

Med vennlig hilsen

''Om jeg hadde vært en av de som var i forholdet du beskriver, så betyr det jo implisitt at de har satset på det.

''

Også forhold både starter på et tidspunkt og kan avsluttes. Valg tas underveis, og tvil kan være tilstede.

Annonse

Annonse

Gjest Tatjana

Hvis hun har et sterkt ønske om barn, og han er ferdig med barn, er vel det et problem. Jeg hadde ikke gjort det, i hennes situasjon. Men jeg har venninner som er/har vært gift med menn på alder med deres egne fedre. I det ene tilfellet fikk de barn sammen, i det andre ville ikke han ha flere barn. Begge mennene hadde voksne barn fra før. De to som fikk barn sammen er for øvrig skilt i dag...

Jeg tror ikke aldersforskjell nødvendigvis er drepen for et forhold, men jeg tror at det er viktig at man tenker nøye gjennom en del ting. For eksempel dette med barn. Hvis han sier at han ikke vil ha barn, må hun nesten regne med at han faktisk mener det han sier. Og da må hun velge: Tar hun denne mannen vil hun ikke få barn.

Likeledes at om 20 år, når hun er i slutten av 50-årene, da er han i slutten av 70-årene. Hvis han fortsatt lever. Og da er han ikke nødvendigvis sprek. Hun risikerer å bli fulltids sykepleier for ham i mange år.

Interesser er også et punkt. Felles interesser er viktig, og også om noen år. Se avsnittet over.

Sånn for å konkludere: Jeg hadde ikke gjort det, men jeg har sett det i min omgangskrets og vet at det kan gå bra.

Gjest zipper

Det er Støre. Han er beryktet her inne. Alle dolkvinnene svermer for ham.

Ja, det ser nesten ut til å være som et godt, gammeldags filmstjernesvermeri her inne. Og sånne uoppnåelige dagdrømmer er egentlig en lettelse å observere blant alle utroskapsinnleggene. Det er greit at helter som Støre og lignende får skjerpe apetitten, så lenge man spiser hjemme...

Gjest segunda

Ja, det ser nesten ut til å være som et godt, gammeldags filmstjernesvermeri her inne. Og sånne uoppnåelige dagdrømmer er egentlig en lettelse å observere blant alle utroskapsinnleggene. Det er greit at helter som Støre og lignende får skjerpe apetitten, så lenge man spiser hjemme...

Støre pleier å spise hjemme så det nytter ikke at jeg spiser ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...