Gå til innhold

Mer om aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Jeg synes aldersforskjellen er stor, men om jeg hadde vært forelsket hadde jeg nok satset i min situasjon. Jeg hadde antageligvis ikke satset hvis det hadde betydd at jeg aldri skulle få barn og vært veldig skeptisk hvis han ikke hadde avsluttet forrige ekteskap.

Det enkleste og samtidig det mest kompliserte er å trekke seg med engang.

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• -På Dol av og til

6

• Lillemus

3

• laban

3

• ShitDiddelyDo

2

Gjest zipper

Støre pleier å spise hjemme så det nytter ikke at jeg spiser ute.

Men kanskje han også skjerper apetitten ute, for så å dra hjem og spise? Tanken på å være en apetittvekker er ikke avskrekkende for meg i hvert fall. Men om jeg tenker meg om, så måtte nok de som evt anser meg som apetittvekker være veeeldig sultne ;)

Annonse

Gjest segunda

Men kanskje han også skjerper apetitten ute, for så å dra hjem og spise? Tanken på å være en apetittvekker er ikke avskrekkende for meg i hvert fall. Men om jeg tenker meg om, så måtte nok de som evt anser meg som apetittvekker være veeeldig sultne ;)

Jeg tror Støre spiser hjemme, men jeg innrømmer at jeg har aldri tenkt at han ville slutte med det pga. meg. Han er en meget hyggelig kar og aldeles fantastisk å høre på. Makan til intelligens skal man lete lenge etter.

-På Dol av og til

Jeg så umiddelbart for meg Gahr Støre i fhd til "Jonasen". Og om han hadde bydd seg fram på et fat, så hadde nok ekteskapet her i huset også vært av arten "nesten avsluttet" ganske raskt.

Hva er så spesielt med han? Bare nysgjerrig.

Gjest Høstløv

''han har et par ekteskap (det siste ikke helt avsluttet)''

Jeg hadde ikke satset pga dette.

Dessuten er mannen min 62 og bestefar, når vi har hatt barnebarnet på 4 på besøk her i en liten uke, så er han helt på felgen og trenger en lang hvilepause fra småbarn.

Små barn og unge mennesker hører sammen.

Dessuten er mannen min 62 og bestefar, når vi har hatt barnebarnet på 4 på besøk her i en liten uke, så er han helt på felgen og trenger en lang hvilepause fra småbarn.

''når vi har hatt barnebarnet på 4 på besøk her i en liten uke, så er han helt på felgen og trenger en lang hvilepause fra småbarn.''

Det tror jeg jeg hadde trengt også - det er utrolig fort man venner seg av med daglige/kontinuerlig kontakt med småbarn ;-)

(men jeg er dog enig i poenget ditt - 20 år er nok litt over en eller annen fornuftig grense.... Selv om jeg selv er gift med en noe eldre mann - men nærmere 10 års forskjell enn 20)

Annonse

Jeg har fått barn med en som var nærmere 50 enn 40. Vi hadde nok ikke gjort det ti år senere, selv om jeg hadde vært yngre.

Dessuten ville jeg tvilt litt på viljen til å starte på nytt hos en som har voksne barn og diverse ekteskap bak seg, til og med ett som bare såvidt er over. Men jeg er generelt ganske skeptisk til "kjærligheten overvinner alt"-opplegg, når praktiske omstendigheter taler imot.

''når vi har hatt barnebarnet på 4 på besøk her i en liten uke, så er han helt på felgen og trenger en lang hvilepause fra småbarn.''

Ettersom mine egne har blitt større har jeg fått stadig større forståelse for de som ikke vil tilbringe særlig mye tid sammen med småbarn. For det er mer slitsomt for den som ikke har det sånn til daglig.

Gjest togli

Jeg tenkte også at det var en merkelig ting å skrive..

Dette gjelder ikke meg, og jeg kan ikke noe for hvordan hun tenker (hun har selv fortalt meg dette) ;)

For min del lever jeg heller alene enn sammen med en mann jeg ikke føler noe for - og det har jeg jo greid å bevise det siste året ;)

Gjest Høstløv

Ettersom mine egne har blitt større har jeg fått stadig større forståelse for de som ikke vil tilbringe særlig mye tid sammen med småbarn. For det er mer slitsomt for den som ikke har det sånn til daglig.

Vi vil gjerne bruke tid sammen med barnebarnet vårt, h*n er både søt, sjarmerende, kjærlig og alt det positive et barnebarn kan være. Det er bare det at vi blir mye fortere slitne av barn nå enn vi ble for tyve år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...