Gå til innhold

Mer om aldersforskjell

Anbefalte innlegg

-På Dol av og til

Jeg er også på din liste:) Støre norges kjekkeste liksom? Ser bare en helt vanlig middelaldrende mann som har behov for å være flinkeste gutten i klassen jeg..

Nettop;-)

Synest menn skal ha glimt i øyet...det synest jeg Støre mangler helt.

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• -På Dol av og til

6

• Lillemus

3

• laban

3

• ShitDiddelyDo

2

Nå syns nå heller jeg at en på 38 er mer attraktiv enn en på 58, og med den settingen i tillegg hadde jeg nok aldri satset på han. Men, når sant skal sies, jeg faller rett og slett ikke for menn som er eldre enn meg.

I tillegg vil det at han har to ekteskap bak seg gjøre meg skeptisk. :D

Min svigerinne var lenge sammen med en som var 20 år eldre enn henne, men etter hvert som dette med egne barn ble et sterkere ønske hos henne og ikke lot seg forene med at han følte seg ferdig med tida som småbarnforeldre for lengst og hadde barnebarn, så ble det slutt.

Jeg husker altfor godt hvor provosert jeg var da jeg ble skilt og en "venninne" ble nesten hysterisk og prøvde å overtale meg til å la være. Et av argumentene var at jeg var for gammel til å finne meg en ny mann. Jeg var i begynnelsen av førtiårene.

Nå har ikke jeg funnet meg noen ny mann og har ikke kjæreste heller. Det er ikke noen katastrofe, men å bli i ekteskapet hadde vært katastrofe for alle parter.

''Nå har ikke jeg funnet meg noen ny mann og har ikke kjæreste heller.''

Der ser du, venninna di hadde jo rett!

Fra spøk til alvor, man kan jo ikke fortsette å leve sammen med en mann man ikke har noe til felles med om han så var den siste mannen i verden. Det gidder i alle fall ikke jeg. :D

Gjest segunda

''Nå har ikke jeg funnet meg noen ny mann og har ikke kjæreste heller.''

Der ser du, venninna di hadde jo rett!

Fra spøk til alvor, man kan jo ikke fortsette å leve sammen med en mann man ikke har noe til felles med om han så var den siste mannen i verden. Det gidder i alle fall ikke jeg. :D

Hun hadde kanskje rett ja;-) Dette er 11 år siden og jeg har hatt kjærester i denne tiden, men ikke samboere. Dvs. at det har vært menn i mitt liv, og nesten i alle tilfeller har jeg gjort slutt på forholdene av forskjellige årsaker.

Hun var en del eldre enn meg og hadde vært samboer i noen få år i studietida. Ikke hadde hun hatt noe særlig kjæresteforhold heller. Den gangen nærmet hun seg femti og var nærmest hysterisk på jakt etter en mann uten å gjøre noe med det annet enn snakke om det. Hun er seksti nå og fremdeles bor hun alene etter det jeg best vet.

Jeg tror nok at dette var hennes egne personlige problemer som farget hennes råd til meg. Jeg har ikke kontakt med henne lenger siden jeg ble så lei av denne sutringen over å være alene og prippenheten rundt mannfolk. Kvinner som tror at menn kommer ridende på hvite hester og forsørger dem for evig er ikke særlig høyt skrevet hos meg.

Gjest Kayia

Nettop;-)

Synest menn skal ha glimt i øyet...det synest jeg Støre mangler helt.

Viktig med glimtet ja :) Støre får meg ikke engang til å løfte blikket fra avisen til tv når jeg hører den velformulerte retorikken hans. Løfter jeg blikket ser jeg bare Mr Middelaged Hvermansen og blir sittende å lure på hvordan han er hjemme: Må han alltid være flinkest i alt der og?.. ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...