Gjest vulture Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Har i ca 1 års tid brukt remeron. Føler at medisinen virker ok . men det er en ting jeg har begynt å lure litt på. Det er som følger...... Kan medisinen virke noe kastrerende når det gjelder feks evnen til å forelske seg ?? Grunnen til at jeg spør er at jeg var veldig forelsket i ei dame .Det gikk over etter at jeg begynte med medisinen.. Da betydde hun liksom ikke noe mere. Har hatt et opplegg med en annen dame de siste mnd.Vi har det helt topp sammen Hun er alt jeg kan ønske meg , men jeg føler liksom ikke at jeg har så mye følelser for henne.Syns det er rart. Skulle normalt sett vært veldig forelsket... Er dette bare tilfeldigheter, eller er det noen som har lignende erfaring ?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Depresjon virker slik du beskriver. Jeg betviler sterkt at AD også er AF. 0 Siter
Gjest victoria Skrevet 11. oktober 2001 Skrevet 11. oktober 2001 jeg har også lignende erfaringer med dette. kjæresten min og jeg har vært sammen i over ett år.Han vil jeg dele livet med og han er også alt jeg ønsker meg,men jeg har ikke den forelskelses følelsen som de fleste har når de er forelsket.Jeg liker jo ham ganske godt og elsker ham,men følelsen er ikke der. Jeg hadde den følelsen oftere før.Så går jeg ikke på noe AD da. Men du får ha lykke til videre med dama! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.