Gå til innhold

AD og forelskelse ??

Anbefalte innlegg

Gjest vulture

Har i ca 1 års tid brukt remeron. Føler at medisinen virker ok . men det er en ting jeg har begynt å lure litt på. Det er som følger......

Kan medisinen virke noe kastrerende når det gjelder feks evnen til å forelske seg ??

Grunnen til at jeg spør er at jeg var veldig forelsket i ei dame .Det gikk over etter at jeg begynte med medisinen.. Da betydde hun liksom ikke noe mere.

Har hatt et opplegg med en annen dame de siste mnd.Vi har det helt topp sammen Hun er alt jeg kan ønske meg , men jeg føler liksom ikke at jeg har så mye følelser for henne.Syns det er rart. Skulle normalt sett vært veldig forelsket...

Er dette bare tilfeldigheter, eller er det noen som har lignende erfaring ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36714-ad-og-forelskelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest victoria

jeg har også lignende erfaringer med dette. kjæresten min og jeg har vært sammen i over ett år.Han vil jeg dele livet med og han er også alt jeg ønsker meg,men jeg har ikke den forelskelses følelsen som de fleste har når de er forelsket.Jeg liker jo ham ganske godt og elsker ham,men følelsen er ikke der.

Jeg hadde den følelsen oftere før.Så går jeg ikke på noe AD da.

Men du får ha lykke til videre med dama!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36714-ad-og-forelskelse/#findComment-140313
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...