Gå til innhold

Nå er sommeren snart over

Anbefalte innlegg

Gjest Swimduett
Skrevet

Og takk for det. Gleder meg til august. :)

Videoannonse
Annonse
megler Smekk
Skrevet

August er da en sommermåned. Og spesielt mye sommer har det da ikke vært i år.

Skrevet

Hvorfor flytter du ikke til Arktis? Det er ikke skatt på Svalbard, for eksempel.

Gjest Liker det litt kjølig.
Skrevet

Det er en real sak å ikke være så glad i sommeren, selv om det ser ut til å provosere mange.

Jeg liker alle årstidene, sommeren også. Og det må gjerne være pent vær, men jeg misliker varme sterkt. Når det blir stekende sol og det folk kaller badevær, har jeg det ikke bra. Jeg trives best når det er litt kjøligere. Jeg bor i østfold og synes temperaturen der er fin nå.

Mange går jo bare rundt og venter på tropesommer.

Så hvis noen mener at jeg bør emigrere til svalbard. Sier jeg bare at vil dere ha det varmere enn det var forrige uke, bør dere vurdere å flytte inn i et drivhus.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg satser alt på at sommeren kommer i august, for hittil har jeg ikke merket mye til sommeren.

Gjest segunda
Skrevet

Nå er det knapt nok midten av juli, men vi kan si at vi er i midten av sommeren. Det har ikke vært noe særlig sommervær enda, men en mulighet at det blir i august og så kan det bli Indian Summer i september.

Skrevet

Det er en real sak å ikke være så glad i sommeren, selv om det ser ut til å provosere mange.

Jeg liker alle årstidene, sommeren også. Og det må gjerne være pent vær, men jeg misliker varme sterkt. Når det blir stekende sol og det folk kaller badevær, har jeg det ikke bra. Jeg trives best når det er litt kjøligere. Jeg bor i østfold og synes temperaturen der er fin nå.

Så hvis noen mener at jeg bør emigrere til svalbard. Sier jeg bare at vil dere ha det varmere enn det var forrige uke, bør dere vurdere å flytte inn i et drivhus.

Kommer an på hvor en bor i landet. Jeg bor i nord og trives godt: :P Høsten er den beste tiden på året, men det er også noe godt med å kunne gå ute uten jakke.

Gjest Liker det litt kjølig.
Skrevet

Kommer an på hvor en bor i landet. Jeg bor i nord og trives godt: :P Høsten er den beste tiden på året, men det er også noe godt med å kunne gå ute uten jakke.

Ja det er godt å kunne gå ut uten jakke. Men det er stor forskjell på det og 30 grader eller mer i skyggen, hvor jeg svetter uten uten å lee på en finger. Og jeg blir liggende våken og bade i svette om nettene. Nei huff a meg. Da liker jeg bedre våren og høsten hvor jeg kan nyte en fin solskinnsdag uten at det blir for varmt.

Skrevet

Her i Trøndelag er det 9 grader nå.... Skulle gjerne hatt 25 grader selv om det hadde ført til nærmest uutholdelig temperatur inne på jobben. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...