Gå til innhold

Ferie og bankkort....

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Huff, feil igjen. jeg er_altid_grei, bare spør mora mi :-) Dessverre ser det ikke ute til at Sparebanken Møre har Mastercard gitt. Rykk tilbake til mitt første innlegg først som sist du.

Jøss, så rart! Da bestiller jeg et fra linken din....

Mistenker deg for å være Dr.Jekyll and Mr.Hyde :P

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nord og ned

11

• ShitDiddelyDo

4

• meg__123!

2

• Ferskenblomst

1

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Ok!

Vi er like fattige begge to, så har ikke så lyst å leve på ham dersom jeg mister kortet mitt :P

Men jeg tror uansett ikke du trenger å leve på noen. Så vidt jeg forstår skal det være mulig å ta med passet inn i en bank og ta ut penger fra din konto i Norge. :)

I hvert fall sier Dorthe det. Jeg har ikke prøvd.

Annonse

ShitDiddelyDo

Ok! Greit å vite :)

Jepp - hvis det stemmer. :)

Men det er greit å tenke på sånne ting som du nå tenker på. Jeg uroa meg også litt for dette første gang jeg reiste alene. Du har lite backup hvis noe skjer, så det er greit å vite hva man kan gjøre hvis uhellet er ute.

Gjest togli

Jepp - hvis det stemmer. :)

Men det er greit å tenke på sånne ting som du nå tenker på. Jeg uroa meg også litt for dette første gang jeg reiste alene. Du har lite backup hvis noe skjer, så det er greit å vite hva man kan gjøre hvis uhellet er ute.

Ja, sant det...

Har fiksa reiseforsikring og tenkt på hvilket nr jeg skal ringe om jeg blir frastjålet Visakortet etc ;)

Annonse

Gjest togli

Ja, men betaler du tilbake raskt nok(innen 52 dager) blir det rentefritt. Jeg har med meg et slik på tur, men har ikke trengt bruke det så langt. Derfor er det jo fint at det er gebyrfritt og helt uten forpliktelser.

Men du.. sjekka Mastercard på nettet nå og der står det at rentene begynner å påløpe fra første dag dersom man tar ut i minibank og ved skranke(?) Sjekk nederst på sida: http://www.kredittkortguiden.com/kredittkort/sammenlign-kredittkort/ge-mastercard

Nord og ned

Men du.. sjekka Mastercard på nettet nå og der står det at rentene begynner å påløpe fra første dag dersom man tar ut i minibank og ved skranke(?) Sjekk nederst på sida: http://www.kredittkortguiden.com/kredittkort/sammenlign-kredittkort/ge-mastercard

Ja, men dette ser jo ut til å gjelde fra firmaet ge-mastercard.

På sidene til re:member står dette: Du betaler kun renter på beløp som er ubetalt etter forfallsdato. Dette gjelder både for varekjøp og kontantuttak.

ref:http://www.remembercard.no/no/Hvorfor-velge-remember1/Faktura-og-nedbetaling/Se-prisliste-og-vilkar/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...