Gå til innhold

Hudsliping / laserbehandling

Anbefalte innlegg

Gjest no more pores

Jeg er en 25 års gammel jente med helt ok hud med få kviser (kun en og annen innimellom). Men jeg synes jeg har store porer, og har også et lite området på det ene kinnet med spesielt store porer, og et lite arr grunnet noen kviser jeg hadde på det området da jeg var yngre (hadde ikke akne men flere urenheter/kviser da enn nå)

Jeg vurderer å ta noe form for laserbehandling eller hudsliping for porene og dette lille arret. Men jeg vet ikke helt hva slags laser eller hudsliping som vil gi best resultat, hvor mange behandlinger jeg vil trenge, eller hva sånt koster? Har søkt noe på nettet, men da får jeg for det meste opp resultater og erfaringer fra folk som har hatt skikkelige akne arr, og så stort er altså ikke mitt problem.

Noen som kan gi meg tips/råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367179-hudsliping-laserbehandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...