Gå til innhold

Ny mobil (i-phone)

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg må ha meg en ny mobil og lurer litt på i-phone. Jeg ser på Telenor sine sider at jeg kan få en del tlf. som koster kun bindingstid, noe som passer meg bra.

Det er bare så mange å velge mellom at jeg blir helt forvirret. Noen som kan anbefale meg noe? Jeg trenger og vil ikke ha det aller nyeste. Det holder med det som var nytt i fjor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gjør at du vurderer iPhone?

Gjest segunda
Skrevet

Hva er det som gjør at du vurderer iPhone?

Bl.a. tilgang til internett og GPS funksjon

Skrevet

''Bl.a. tilgang til internett og GPS funksjon''

Det har du på mange, mange "vanlige" mobiler også. :o)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg Huawei Titan 8800 og er kjempefornøyd! Denne telefonen har vel omtrent det samme som Iphone har (uten at jeg vet så mye om Iphone) - den har iallefall det du ser etter (GPS osv). Mobilen kosta 1900 kr uten abbonnement, og i tillegg har jeg abb. Chess on Time til 199 kr pr mnd. Dette ble rimeligere enn Iphone med abbonnement.

Har en kompis som har Iphone og han var mektig imponert over min mobil, så jeg tror jeg har gjort et godt kjøp :)

Huawei Titan har fått seks i karakter!

Gjest segunda
Skrevet

''Bl.a. tilgang til internett og GPS funksjon''

Det har du på mange, mange "vanlige" mobiler også. :o)

For 25 år siden ønsket jeg meg datamaskin. Jeg fikk mange spørsmål hva jeg skulle gjøre med den. Selvfølgelig hadde jeg tenkt å bruke den akkurat som i-phone nå.

Ingen spør menn slike spørsmål. De har gode grunner til å ønske seg slike ting. Jeg trenger i-phone pga. mine reiser og jobb. Ikke en tlf. som jeg har nå med de funksjonene som jeg nevnte, men ubrukbare. Om det finnes noe som er like greit som i-phone er noe annet.

Gjest luftslott
Skrevet

Gå for en iPhone du, rett og slett. Du får det du vil ha og en hel masse apps tilgjengelig. Selv om jeg har ganske ny og gratis Nokia N8 gjennom jobben sparer jeg til iPhone 5 kommer...

Gjest iphonemania
Skrevet

For 25 år siden ønsket jeg meg datamaskin. Jeg fikk mange spørsmål hva jeg skulle gjøre med den. Selvfølgelig hadde jeg tenkt å bruke den akkurat som i-phone nå.

Ingen spør menn slike spørsmål. De har gode grunner til å ønske seg slike ting. Jeg trenger i-phone pga. mine reiser og jobb. Ikke en tlf. som jeg har nå med de funksjonene som jeg nevnte, men ubrukbare. Om det finnes noe som er like greit som i-phone er noe annet.

Jeg har iPhone 4 og er svært fornøyd med den. Snart kommer iPhone 5 og da blir vel 4 billigere.

Jeg er kvinne og digger sånne duppeditter, gjerne av det siste og det beste. Det burde være unødvendig å forklare andre hvorfor man ikke bare kjøper noe som "greier seg", men sånn er det visst noen ganger...

Skrevet

Dette er jo noe stort sett alle mobiler har i dag. Men iPhone har mange andre fordeler, uansett.

* Den er lett å lære seg, og har et utrolig enkelt navigeringssystem.

* iTunes gjør det enkelt å oppdatere mobilen. men til høsten blir oppdaterinene uavhengige av iTunes og tilkobling til Mac/PC.

* iTunes gjør det enkelt å kjøpe musikk på mobilen.

* AppStore. Ingen mobil har så mange aplikasjoner, både nyttige, underholdende og totaly unyttige.

* Til høsten kommer iOS 5, det nye operativsystemet, noe som kommer til å gjøre telefonen enda bedre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Iphone. Hadde aldri trodd jeg skulle få bruk for app-ser og sånn, men det er helt utrolig praktisk. Når jeg er i Oslo kan jeg f.eks. bare trykke på en app, få opp restauranter i nærheten, og gå 100 meter for å få f.eks. indisk.

Det er så mye praktisk man kan benytte telefonen til at jeg ikke fatter hvordan jeg klarte meg uten.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Iphone. Hadde aldri trodd jeg skulle få bruk for app-ser og sånn, men det er helt utrolig praktisk. Når jeg er i Oslo kan jeg f.eks. bare trykke på en app, få opp restauranter i nærheten, og gå 100 meter for å få f.eks. indisk.

Det er så mye praktisk man kan benytte telefonen til at jeg ikke fatter hvordan jeg klarte meg uten.

''Det er så mye praktisk man kan benytte telefonen til at jeg ikke fatter hvordan jeg klarte meg uten.''

Jeg var lenge iphone motstander, men så bet jeg i det "sure" eplet og kjøpte meg iphone for noen måneder siden.

Idag skjønner jeg egentlig ikke hva livet mitt bestod av før jeg fikk iphone;) Det er så sinnsykt praktisk, og helt klart det beste verktøyet jeg noen gang har investert i. Jeg var uten iphone i 3(!!!) hele dager for et par uker siden, da jeg måtte få fikset noe, og det var TORTUR .Følte meg heelt lost til tross for at jeg hadde en annen mobil som erstatter.

Jeg er normalt ikke en person som spiller ps eller pc spill, men selv det har iphone forandret på, og jeg har lastet ned alle Angry Birds app'ene og klart alle nivåene... I'm addicted.. enough said.

Skrevet

Etter å ha hatt I-Phone for så å gå over til Samsung Galaxy 2, er jeg ikke tvil om hva som jeg liker best.

Helt klart mest fornøyd med Galaxyen.

Skrevet

Jeg elsker min iPhone, og vil absolutt, ABSOLUTT anbefale den :)

Skrevet

Jeg har iPhone, men det er jobbtelefon, og jeg kunne ikke velge annen smarttelefon enn den, så her får du et innlegg fra en som ikke var overbevist tilhenger allerede før kjøpet ;-)

Jeg liker den veldig godt nå, og setter pris på muligheten til å surfe på nettet og flere av app'ene. Og den tar mye bedre bilder enn noen tidligere telefon jeg har hatt.

Men til å begynne med irriterte jeg meg litt over visse sider ved telefoneringen og sms-skrivingen. Hvis en person først og fremst er ute etter en _telefon_, burde de velge noe annet. Men fordi iPhone er som en liten datamaskin som det tilfeldigvis går an å ringe med, har den jo et bredere bruksområde. Og jeg synes ringing/sms'ing funker helt fint når jeg har blitt vant til det (likeså dette med touch screen, som jeg ikke var vant til fra før).

Det er dessuten litt kjipt at mottak av radiosignaler skjer via nettet og ikke via radiosignaler, for da koster det fort mye penger å bruke den til radiolytting.

Hvorvidt en annen smarttelefon er like bra eller bedre har jeg ingen formening om, men smarttelefon er veldig kjekt å ha, synes jeg :-)

Skrevet

''Ingen spør menn slike spørsmål''

Hmmm... synes du virker litt vel hårsår her fordi Mrs D ville vite litt mer om dine beveggrunner for å skaffe iPhone for derved å kunne tilpasse svaret sitt til deg bedre.

Gjest segunda
Skrevet

''Ingen spør menn slike spørsmål''

Hmmm... synes du virker litt vel hårsår her fordi Mrs D ville vite litt mer om dine beveggrunner for å skaffe iPhone for derved å kunne tilpasse svaret sitt til deg bedre.

Det er mer enn mulig, men er det virkelig en grunn til at jeg skal komme med argumenter for at jeg vil ha i-phone eller smarttelefon?

Gjest Høstløv
Skrevet

Det er mer enn mulig, men er det virkelig en grunn til at jeg skal komme med argumenter for at jeg vil ha i-phone eller smarttelefon?

Du spurte da vitterlig selv

''Noen som kan anbefale meg noe? ''

for å kunne gi deg noen anbefalinger, må en nødvendigvis kjenne til brukerbehovet.

Skrevet

Jeg vil anbefale Samsung Galaxy.

Når det er sagt, tror jeg du uansett blir fornøyd med en smarttelefon om det er Iphone eller en Android-type.

Bare styr unna de aller simpleste, så skal du være trygg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har iPhone, men det er jobbtelefon, og jeg kunne ikke velge annen smarttelefon enn den, så her får du et innlegg fra en som ikke var overbevist tilhenger allerede før kjøpet ;-)

Jeg liker den veldig godt nå, og setter pris på muligheten til å surfe på nettet og flere av app'ene. Og den tar mye bedre bilder enn noen tidligere telefon jeg har hatt.

Men til å begynne med irriterte jeg meg litt over visse sider ved telefoneringen og sms-skrivingen. Hvis en person først og fremst er ute etter en _telefon_, burde de velge noe annet. Men fordi iPhone er som en liten datamaskin som det tilfeldigvis går an å ringe med, har den jo et bredere bruksområde. Og jeg synes ringing/sms'ing funker helt fint når jeg har blitt vant til det (likeså dette med touch screen, som jeg ikke var vant til fra før).

Det er dessuten litt kjipt at mottak av radiosignaler skjer via nettet og ikke via radiosignaler, for da koster det fort mye penger å bruke den til radiolytting.

Hvorvidt en annen smarttelefon er like bra eller bedre har jeg ingen formening om, men smarttelefon er veldig kjekt å ha, synes jeg :-)

Angående ordboka er det fort gjort å drite seg ut. :)

http://www.side3.no/article3043365.ece

Gjest segunda
Skrevet

Du spurte da vitterlig selv

''Noen som kan anbefale meg noe? ''

for å kunne gi deg noen anbefalinger, må en nødvendigvis kjenne til brukerbehovet.

Akkurat.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...