Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

''under puppene ''

he he... ser liksom ikke for meg små strutteåupper her, må jeg innrømme ;-)

''he he... ser liksom ikke for meg små strutteåupper her, må jeg innrømme ;-)''

Nei... Den som hadde en liten, spretten b-cup som trengte bh bare som pynt du! *sukk*

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

6

• hidi, the scorpion

6

• Lillemus

3

• Bookworm

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Uneolene

Jeg dusjer hver dag, men jeg vasker da ikke håret hver gang jeg dusjer... dessuter trenger jeg ikke smøring heller:-) Fort gjort å ta en dusj da...

Ja, jeg er nok litt lat..Hehe. Dessuten har jeg alltid så dårlig tid om morgenen! Og har lyst å gjøre andre ting de få timene jeg har på kvelden.

Gjest Uneolene

''Dusjer kun to ganger i uken, men vasker meg hver dag.

Synes rett og slett det er luitt stress og ikke minst kjedelig å dusje. Alt som skal såpes inn. Shampo/balsam. Nøye utskylling. Og så må hele kroppen smøres inn med lotion etterpå for å ikke tørke ut.''

Sannsynligvis er det du gjør mye sunnere for huden enn de som dusjer med såpe hver dag. :o) Selv dusjer jeg hver til annenhver dag, men bruker ikke såpe over hele kroppen hver gang da, det er ikke nødvendig, men jeg liker å vaske håret minst annenhver dag og det er enklest i dusjen. Så da tar jeg jo ansikt, hals, armhuler, under puppene og i skrittet samtidig. Men full såpeskuring fra topp til tå er heller sjeldent faktisk. Er ikke plaget med hudproblemer i nevneverdig grad heldigvis.

''Sannsynligvis er det du gjør mye sunnere for huden enn de som dusjer med såpe hver dag. :o)''

Ja ikke sant? Huden min er fuktig og babymyk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...