Sofline Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har ikke lest tråden, men jeg har fortsatt til gode å se en vitenskapelig dokumentasjon på at det er større sannsynlighet for å få det kjønnet man har i forveien. 0 Siter
Gjest kjønn kan påvirkes Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har ikke lest tråden, men jeg har fortsatt til gode å se en vitenskapelig dokumentasjon på at det er større sannsynlighet for å få det kjønnet man har i forveien. Da bør du kanskje lese tråden. Da vil du se at det faktisk finnes en god del forskning på dette. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Da bør du kanskje lese tråden. Da vil du se at det faktisk finnes en god del forskning på dette. Nå har jeg lest tråden, og den eneste forskningen (eller dvs. statistikken) det henvises til er en fra Statistisk Sentralbyrå som viser at sannsynligheten for å få gutt nummer tre hvis man har to gutter i forveien øker med en halv prosent i forhold til hvis man ikke har to gutter i forveien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.