Gå til innhold

- Folk må rett og slett banke seg litt i hodet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig jeg også... ganske lei av all klaginga på været igrunnen ;)

De aller verste klagerne er de som bor på østlandet og sørlandet (iallefall om man skal bedømme etter antall værstatuser blant mine FB-venner :P)

''De aller verste klagerne er de som bor på østlandet og sørlandet''

Jeg har ikke så mye erfaring med sørlendinger, men jeg støtter deg fullt ut på at ingen klager så mye på sommerværet som østlendingene. Og ingen har så bra vær som østlendingene...

Klart man ikke kan forvente "sydenvær" i Norge, så langt nord som vi ligger...likevel er det da ingen tvil om at sommerværet har blitt dårligere enn det var før (de to-tre siste årene har vært elendige) og det er vel tross alt det vi sammenligner med, ikke været på Gran Canaria...??

Gjest togli

''De aller verste klagerne er de som bor på østlandet og sørlandet''

Jeg har ikke så mye erfaring med sørlendinger, men jeg støtter deg fullt ut på at ingen klager så mye på sommerværet som østlendingene. Og ingen har så bra vær som østlendingene...

Min eks sier det samme.. han er fra Oslo, men har nå bodd på sunnmøre i 13 år og sier han blir flau over all klaginga på været der nede :P

Annonse

Enig jeg også... ganske lei av all klaginga på været igrunnen ;)

De aller verste klagerne er de som bor på østlandet og sørlandet (iallefall om man skal bedømme etter antall værstatuser blant mine FB-venner :P)

Jeg er helt enig, selv om jeg er fra Oslo. Uttallige ferier i ytre Namdalen har satt sine spor.

Men det er ikke alle vi vanlige oslobeboere sin feil at NRK gnåler på riksdekkende kanaler om at "i dag kom endelig sommeren" når de mener "i dag er det sol på Majorstua".

Gjest togli

Jeg er helt enig, selv om jeg er fra Oslo. Uttallige ferier i ytre Namdalen har satt sine spor.

Men det er ikke alle vi vanlige oslobeboere sin feil at NRK gnåler på riksdekkende kanaler om at "i dag kom endelig sommeren" når de mener "i dag er det sol på Majorstua".

Hehe, enig i det ;) Og de landsdekkende avisene melder om drittvær de neste dagene (på forsiden) - og i nord er det herlig vær ;)

''Men det er ikke alle vi vanlige oslobeboere sin feil at NRK gnåler på riksdekkende kanaler om at "i dag kom endelig sommeren" når de mener "i dag er det sol på Majorstua".''

Det er sant :-)

Og som en som har opplevd å se saken fra "begge sider", må jeg si at selv om det er riktig at det fort kan bli vel mye Oslo/Østlandet-fokus i mediene, så er jammen meg en del folk utenfor Oslo snare til å rakke ned på Oslo og enhver omtale om byen også, så jeg tenker vi sier at det jevner ut seg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...