Gå til innhold

Skal du se den siste Potter-filmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Asdio
Skrevet

Må si jeg begynner å bli lei Potter-hysteriet. Tviler på at jeg vil se den.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Mrs D

6

• Lillemus

5

• morsan

5

Gjest alvende
Skrevet

Jeg har aldri lest en bok eller sett en film om HP.

Skrevet

Så den i 3D i dag. En flott avslutning, og en bra film. Tror aldri jeg blir lei Harry Potter!

Skrevet

Selvsagt skal jeg se den :-) Selv om jeg har lest boka både på engelsk og norsk. :-)

Skrevet

Jeg har aldri lest en bok eller sett en film om HP.

Da har du definitivt gått glipp av noe. Ikke lest Tolkien heller, du kanskje? Eller CS Lewis?

Gjest alvende
Skrevet

Da har du definitivt gått glipp av noe. Ikke lest Tolkien heller, du kanskje? Eller CS Lewis?

Jeg så Narnia da jeg var barn. Jeg har også sett alle tre Ringenes Herre-filmene, men jeg likte dem ikke. Det er ikke det at det ikke er kvalitet, men det var bare ikke min type film.

Kanskje jeg leser HP en dag, bøkene blir jo ikke borte. :-)

Gjest alvende
Skrevet

Jeg så Narnia da jeg var barn. Jeg har også sett alle tre Ringenes Herre-filmene, men jeg likte dem ikke. Det er ikke det at det ikke er kvalitet, men det var bare ikke min type film.

Kanskje jeg leser HP en dag, bøkene blir jo ikke borte. :-)

Jeg har også prøvd å lese Ringenes Herre, men det var noe med språket i boken som fikk meg til å lese hele.

Skrevet

Jeg har også prøvd å lese Ringenes Herre, men det var noe med språket i boken som fikk meg til å lese hele.

Der var det en skikkelig selvmotsigelse. :D Du har *prøvd* å lese hele Ringenes Herre, men leste hele pga språket?

For egen del likte jeg Hobbiten mye bedre enn Ringenes Herre. Men når det er sagt, så elsker jeg fantasygenren, både på film og i bokform.

Gjest alvende
Skrevet

Der var det en skikkelig selvmotsigelse. :D Du har *prøvd* å lese hele Ringenes Herre, men leste hele pga språket?

For egen del likte jeg Hobbiten mye bedre enn Ringenes Herre. Men når det er sagt, så elsker jeg fantasygenren, både på film og i bokform.

Uff, det ble feil. :) På tide å legge seg... Det var noe med språket i boken som fikk meg til å IKKE lese den. Fantasy er nok ikke helt min sjanger uansett.

Gjest lifeis...
Skrevet

Nei. Har ikke sett de tidligere filmene og skal heller ikke se denne.

Gjest segunda
Skrevet

Ja jeg skal se den siste filmen. Pleier å se filmer jeg har lyst å se.

Ferskenblomst
Skrevet

Jeg så den i natt. Flott film og en fin avslutning.

Skrevet

Selvfølgelig! Håper å få tatt med meg guttungen på kino i løpet av ferien! :o))))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så de første og syntes de var kjipe. Typiske barnefilmer. Jeg har ikke sett de 2-3 siste, og kommer nok ikke til å se denne.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg, ene søsteren min, guttungen og en kompis av han skal se den i kveld. (eller evnt i morgen om jeg går ned for telling pga behandling i dag).

Vi gleder oss! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...