Gjest Kanosi Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Hva kommer det av? Det lukter vondt når maskinen er ferdig. 0 Siter
Sør Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Kanskje matrester nederst i maskinen. Har du tømt samlekurven nederst? 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 De trenger en rens av og til, de selger midler man kan ha i maskinen og rense den innenfra, maskinrens heter det vel... et tips er også å ha litt ekstra sitron i kammeret du putter oppvaskmiddel i, det lukter godt og fjerner vond lukt, samt det er antibakterielt. Det er også lurt å sjekke filter og sluk om det ligger matrester der. Pass på å skylle fat og lignende før du har de i så det ikke blir for mye matrester som setter seg i maskina. Når maskina er ferdig er det lurt å åpne døren og la dampen få komme seg ut i stedet for å la den bli igjen innestengt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 De trenger en rens av og til, de selger midler man kan ha i maskinen og rense den innenfra, maskinrens heter det vel... et tips er også å ha litt ekstra sitron i kammeret du putter oppvaskmiddel i, det lukter godt og fjerner vond lukt, samt det er antibakterielt. Det er også lurt å sjekke filter og sluk om det ligger matrester der. Pass på å skylle fat og lignende før du har de i så det ikke blir for mye matrester som setter seg i maskina. Når maskina er ferdig er det lurt å åpne døren og la dampen få komme seg ut i stedet for å la den bli igjen innestengt. ''De trenger en rens av og til, de selger midler man kan ha i maskinen og rense den innenfra, maskinrens heter det vel...'' Jeg tenkte at det sikkert var lurt så jeg kjørte en sånn rens på min oppvaskmaskin en gang - og synes den vasket mye dårligere en god stund etterpå. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 ''De trenger en rens av og til, de selger midler man kan ha i maskinen og rense den innenfra, maskinrens heter det vel...'' Jeg tenkte at det sikkert var lurt så jeg kjørte en sånn rens på min oppvaskmaskin en gang - og synes den vasket mye dårligere en god stund etterpå. Dårligere, altså? Jaja, jeg har ikke kjøpt sånn rensemiddel - hender jeg er litt skeptisk til sånne nye produkter ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.