Gjest syttentretti Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Hvis jeg deler en 15mg.sobril får jeg da 7,5 eller 15mg.Det er ikke dele-strek på den. 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Man skal vel ikke dele tabletter uten delestrek? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Man skal vel ikke dele tabletter uten delestrek? ''Man skal vel ikke dele tabletter uten delestrek?'' Joda, det går greit, så lenge ikke tablettene er i pulverform;) 0 Siter
Gjest Har jeg hørt Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Det er nettopp det som er problemet med tabletter uten deleestrekk. Innholdet er ikke nødvendigvis fordelt jevnt over i hele tabletten og det kan være vanskelig å vite presist hvor stor dose du får i deg om du deler den. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Det er nettopp det som er problemet med tabletter uten deleestrekk. Innholdet er ikke nødvendigvis fordelt jevnt over i hele tabletten og det kan være vanskelig å vite presist hvor stor dose du får i deg om du deler den. Dette mener jeg er helt riktig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 ''Man skal vel ikke dele tabletter uten delestrek?'' Joda, det går greit, så lenge ikke tablettene er i pulverform;) Det kommer helt an på tabletten. Depottabletter f.eks. skal absolutt ikke deles. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.